همایشها و نمایشگاه ها

جای خالی فناوری های نوین در صنعت خودروسازی ، چرا خودروسازی کشور شکننده است؟

نشست تخصصی آنالیز شرایط صنعت خودرو ایران از دیرباز تا به امروز با موضوع نقشه راه آینده صنعت خودروسازی کشور همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور حمیدرضا فرتوک زاده، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، عبدالله توکلی، مدیرکل دفتر...

7 آذر 1402

کاهش 35 تا 100 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار ، این بازار مشتری ندارد!

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، با شروع تحویل خودروها، قیمت خودروهای داخلی بین 35 تا 40 و قیمت خودروهای مونتاژی 90 تا 100 میلیون تومان نسبت به شروع هفته کاهش داشته است.

29 فروردین 1402

راه اندازی دو سامانه نو گردشگری

اسماعیل برات درباره این سامانه ها که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شدند، گفت: سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت با توجه به ضرورت فرآیندهای مرتبط با ورود گردشگران سلامت، به منظور یکپارچه کردن و شفافیت خدمات ذی نفعان این کسب وکار در بستر نرم افزارهای هوشمند...

8 اسفند 1401

افتتاح همزمان 333 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 7 هزار میلیارد تومان

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، افتتاح همزمان 333 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 7 هزار میلیارد تومان صورت گرفت.

19 بهمن 1401

رونمایی از اولین نمایشگر جراحی Mini LED ال جی در نمایشگاه MEDICA 2022 آلمان

جدیدترین نمایشگر ال جی برای استفاده در جراحی، با ارائه کیفیت تصویر عالی Mini LED برای بخش بهداشت و درمان، دقت تصویر، عملکرد و راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

26 آبان 1401

رونمایی از نسخۀ خطی نفیس و قدیمی دیوان حافظ

این سازمان در آستانۀ روز بزرگداشت حافظ، مراسم بزرگداشت این روز را با سخنرانی حسن انوری، عضو پیوستۀ فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در روز سه شنبه (19مهرماه) ساعت 10 در سالن فرهنگ مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران برگزار می نماید.

18 مهر 1401

هر آنچه در رابطه با فیلم فانتزی سه هزار سال حسرت جورج میلر می دانیم

جورج میلر، فیلم ساز استرالیایی، در طول بیشتر از پنجاه سال فعالیت حرفه ای خود در صنعت فیلم سازی، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است.

27 تیر 1401

مدرسه باهاوس، مدرسه ای که یک سبک معماری شد

مدرسه باهاوس، مدرسه ای که معروفیت جهانی دارد و تاثیر فراوانی در اروپا و معماری مدرن گذاشت و اثر معمار آلمانی والتر گریپیوس (Walter Gropius) است. آنچه در این مقاله می خوانید، سرگذشت عجیب این مدرسه است.

20 تیر 1401

معرفی هتل گریت وال شرایتون پکن ، 5 ستاره

هتل گریت وال شرایتون پکن | The Great Wall Hotel Beijingهتل پنج ستاره گریت وال شرایتون پکن (The Great Wall Hotel Beijing) در منطقه تجاری چاویانگ قرار گرفته است، هتلی لوکس که تنها 300 متر با ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل چشم انداز زیبایی از شهر را در مقابل خود دارد و در ساخت آن از معماری...

20 خرداد 1401

خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش، این کلوپ ها را پاشنه آشیل گردشگری کیش اظهار داشت و از افزایش 30 درصدی ارائه خدمات تفریحی به مسافران، اطلاع داد.

6 خرداد 1401

برقراری سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برقراری سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به تکمیل واکسیناسیون باید صورت گیرد.

17 اردیبهشت 1401

ردیابی حرکت دست و چشم با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری نانو

خبرگزاری خبرنگاران-محققان چینی در دانشگاه سان یات سن در گوانجو، با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری نانو، پیروز به ردیابی حرکت دست و چشم شدند.

1 اردیبهشت 1401

تبریز به عنوان نماینده رنگرزی سنتی ایران به اجلاس آسیا اقیانوسیه معرفی گردید

شهر تبریز به عنوان نماینده رنگرزی سنتی ایران به اجلاس آسیا اقیانوسیه صنایع دستی انتخاب شد.

29 فروردین 1401

صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت.

9 اسفند 1400

فیتور 2016 آغاز به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی فیتور سال جاری از امروز به صورت رسمی شروع به کار کرد. این نمایشگاه که سال گذشته 97 هزار و 500 بازدیدکننده عمومی و بیش از 125 هزار بازدیدکننده حرفه ای و تجاری داشت، سال جاری نیز با استقبال خوبی روبرو شده و از همان روز اول غرفه های این نمایشگاه...

12 بهمن 1400

نمایشگاه بین المللی گردشگری در دو روز نخست بازدید عمومی ندارد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه بین المللی گردشگری در دو روز نخست بازدید عمومی ندارد.

5 بهمن 1400

نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و سوغات البرز و قزوین در کرج برگزار گردید

در راستای عمل به مفاد تفاهم نامه امضاء شده میان اتاق های کرج و قزوین نمایشگاهی از توانمندی های صنایع دستی و سوغات با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی در بیش از 50 غرفه ثابت و سیار و سیاه چادرها در پارک ملی ایران کوچک کرج برگزار گردید.

10 آذر 1400

رونمایی از قسمت اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

از بخش اول استاندارد ملی ایمنی در سیستم های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور با عنوان الزامات ایمنی در مراحل طراحی ایستگاه ها تونل ها و بهره برداری از آن ها درجلسه کمیسیون تدوین استاندارد با حضور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران...

14 آبان 1400

آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو ، قیمت واقعی خودروهای حراج شده ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران، از هفته گذشته چهاردهم مهر ماه پیش فروش نو ایران خودرو آغاز شده است. بزرگترین خودروساز دولتی کشور به مانند سایپا حجم انبوهی زیان دارد و خودروهای ناقص در پارکینگ اما در دادن تعهد برای تحویل خودروهای یک سال دیگر گویا مسئله ای ندارد و...

4 آبان 1400

می فر (Mayfair)،از گران ترین محله های لندن، عکس

می فر (Mayfair)، نام محله ای اعیان نشین است که از ناحیه وست اند (West End) لندن آغاز می گردد و تا بخش شرقی هاید پارک ادامه دارد.

21 مرداد 1400
تعداد: (36)