صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت

به گزارش موسیقی آتش، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت.

صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: نظر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این بود که بخش صنایع دستی نیز به این دوره از نمایشگاه گردشگری اضافه نموده گردد. پیش از این قرار بود پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران تنها مختص حوزه گردشگری و صنایع وابسته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه از نهم تا دوازدهم بهمن در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد، اضافه نمود: برخلاف دوره ها قبل این دوره از نمایشگاه به صورت رویداد محور برگزار می گردد و آژانس های مسافرتی، استارتاپ ها، هتل ها و بومگردی ها در حوزه گردشگری در 34 هزار مترمکعت و در قالب 8 سالن حضور خواهند داشت. بعلاوه 3 سالن نیز به صنایع دستی اختصاص خواهد یافت.

نیکزاد با بیان اینکه در این دوره به علت رویداد محور بودن نمایشگاه بخش خصوصی به حضور علاقه زیادی داشت، گفت: تقریبا تمام غرفه های گردشگری اجاره داده شده و البته اگر افراد بیشتری علاقمند به حضور در این دوره از نمایشگاه بودند سالنی را رزرو داریم که میتوان در آن بخش حضور پیدا نمایند.

وی اضافه نمود: در خاتمه هفته پیش نیز ابلاغیه ای برای حضور فعالان صنایع دستی به استان ها ارسال شده و علاقمندان تا خاتمه دی فرصت دارند تا حضورشان را اعلام و غرفه مورد نظرشان را اجاره نمایند.

منبع: همگردی

به "صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید