خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد

به گزارش موسیقی آتش، مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش، این کلوپ ها را پاشنه آشیل گردشگری کیش اظهار داشت و از افزایش 30 درصدی ارائه خدمات تفریحی به مسافران، اطلاع داد.

خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد

به گزارش مجله جهانگردی موسیقی آتش و به نقل از خبرگزاری ایلنا، علی اقتصاد مدیر عامل جامعه کلوپ داران کیش، در نشستی صمیمانه را با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای هیئت مدیره های جامعه بازاریان و بازرگانان، جامعه کلوپ داران دریایی و بازارهای کیش در شامگاه یکشنبه 21 آذر در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش دیدار کرد.

او در این نشست گفت بیانیه گام دوم انقلاب در دولت تازه در حال اجراست. بعلاوه وعده داد سازمان منطقه آزاد کیش، مشکل تامین سوخت شناورهای کلوپ های دریایی کیش را پیگیری خواهد نمود. اقتصاد گفت عدم ثبت شناورهای کلوپ ها، توقف در فرایند اداری و بعلاوه عدم انعقاد قراردادهای کلوپ ها باعث می گردد مسائل تامین سوخت برای این مجموعه ها همچنان ادامه داشته باشد.

علاوه براین مسائل کلوپ داران را در دیدار مردمی با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش مطرح نمود و گفت نشستی با اعضای جامعه کلوپ داران برگزار خواهد شد و کارشناسی اجاره بها به وسیله تیمی سه نفره از کارشناسان برای مشخص نرخ تازه، صورت خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد با بستن قرارداد، مسائل دیگر هم آنالیز و حل می گردد. چون درحال حاضر برخی از کلوپ ها بدون داشتن مجوز رسمی، مشغول فعالیت هستند و این موضوع باعث می گردد مسائلی مانند عدم دریافت کد شیما برای تامین سوخت این کلوپ ها به وجود آید.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش مطرح نمود اگر کلوپ داران آسیب ببینند، در واقع جهانگردی جزیره آسیب خواهد دید. بعلاوه کلوپ های تفریحات دریایی را پاشنه آشیل جهانگردی کیش معرفی کرد و گفت اگر کلوپ ها تعطیل شوند، با کاهش شدید مسافر روبه رو خواهیم شد. این کاهش مسافر را در دوران شیوع کرونا هم تجربه نموده ایم.

علی اقتصاد مطرح نمود که 30 کلوپ تفریحات دریایی کیش در جزیره وجود دارد که از این تعداد، تنها 23 کلوپ در حال فعالیت هستند.

علاوه براین، مدیرعامل جامعه کلوپ داران کاهش محدودیت های کرونایی را در ظرفیت پذیرش جهانگرد گفت و گفت به علت عدم بستن قرارداد که امنیت شغلی را تحت تاثیر قرار می دهد و بعلاوه بضاعت اندک کلوپ داران در پی افزایش هزینه ها، هیچ یک از آنها پیروز نشده اند تجهیزات خود را نوسازی نمایند.

علی اقتصاد توضیح داد که برای حل مشکل تامین سوخت شناورهای کلوپ های دریایی کیش، جلسات متعددی با سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار شده است. بنابر این جلسات مقرر شد که با تاییدیه معاونت حقوقی و جهانگردی سازمان منطقه آزاد کیش، این امکان به وجود آید که کلوپ داران با ثبت نام در سامانه صدف، بتوانند سهمیه شناورهای دریایی خود را دریافت نمایند.

کلوپ ها و مراکز تفریحی دریایی کیش، خدمات و تفریحاتی مانند غواصی، آموزش غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، گشت با قایق تندرو و گشت تفریحی در اطراف جزیره، آکواریوم شناور، ماهیگیری تفریحی، فلای بورد، فلای جت، شاتل و بنانا و … را به جهانگردان ارائه می دهند. امکانات بیشتر این کلوپ ها مشابه است و از ساعت 9 صبح تا غروب آماده خدمت رسانی به جهانگردان هستند.

منبع: علی بابا

به "خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید