خدمات ویژه ارزی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق می گیرد

به گزارش موسیقی آتش به نقل از معاونت علمی و فناوری، در حال حاضر بسیاری از شرکت های خلاق در حوزه صادرات فعالیت دارند و در این حوزه نیازمند بسته های حمایتی مخصوص به خود هستند. به همین منظور بسته های خدماتی در نظر گرفته شده است که در میان بازیگران صنایع نرم و خلاق، تنها مختص شرکت های خلاق است و به آنها تعلق می گیرد.

خدمات ویژه ارزی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق می گیرد

پشتیبانی برای شرکت در نمایشگاه های خارجی یکی از احتیاجمندی های شرکت های خلاق صادراتی است. به همین منظور یک بسته حمایتی ویژه در این خصوص تهیه شده است و به این شرکت ها بابت حضور در نمایشگاه های خارجی یاری هزینه تعلق می گیرد.

همچنین این شرکت ها، برای بازاریابی در کشورهای مقصد، چاپ بروشور و تاسیس سایت به زبان کشور مورد نظر، انجام تحقیقات بازار در باره ویژگی های مختلف کشوری که به عنوان مقصد صادراتی انتخاب نموده اند و موارد مختلف دیگر، مورد حمایت قرار می گیرند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، کارشناسان و مشاوران کارآزموده، آمادگی دارند تا در این زمینه هدایت های لازم را به شرکت های خلاق ارائه نمایند.

یکی دیگر از خدمات عرضه شده به شرکت های خلاق، تسهیلات ارزی برای تبادل تسهیل شده تر منابع اقتصادی مورد احتیاج است.

برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق زیر نظر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، در توافق با یک مجموعه ای بخش خصوصی به نام ایرانیکارت، استفاده از خدمات ارزی را برای صنایع نرم و خلاق، تسهیل نموده است.

بر اساس این توافق افتتاح حساب پی پال برای شرکت های خلاق با 30 درصد تخفیف همراه است.

همچنین برای خدمات پرداخت ارزی، 40 درصد تخفیف کارمزد در نظر گرفته شده است. شرکت های خلاق برای افتتاح حساب های بین المللی، نیز علاوه بر دریافت یاری های ویژه، از تخفیف 20 درصدی برخوردار می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خدمات ویژه ارزی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ویژه ارزی به شرکت&zwnjهای خلاق تعلق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید