بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن

ژاپن یکی از خیره کننده ترین کشورهای جهان است که طیف وسیعی از جاذبه های طبیعت را در خود جای داده است. از سواحل نیمه گرمسیری گرفته تا کوه های برفی و از خطوط آسمان آینده نگر تا معابد باستانی، مسافران و گردشگران را مجذوب نموده است. منظره ها دیدنی و مجذوب کننده...

8 بهمن 1402

هتل گلستان یکی از معروف ترین هتل های قمصر به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هتل گلستان یکی از معروف ترین هتل های قمصر به شمار می رود.

23 مهر 1402

کاروانسرای چنارراهدار در محدوده شهری شیراز در سراشیبی نابودی واقع شده است

ایسنا/ براساس اخبار واصله، کاروانسرای چنارراهدار در محدوده شهری شیراز در سراشیبی نابودی قرار گرفته است.

7 مرداد 1402

بازسازی و تکمیل زیرساخت های گردشگری غار کرفتو دیواندره

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، زیرساخت های گردشگری محوطه غار باستانی کرفتو در شهرستان دیواندره بازسازی و تکمیل می شود.

9 فروردین 1402

کشف حلقۀ الماس نشان در توالت 400 ساله!

برای بیشتر مردم، یک توالت پر از زباله اصلا چیزی نیست که دلشان بخواهد با آن سر و کار داشته باشند. اما برای باستان شناسان لهستانی یک توالت کثیف تبدیل به یک سرنخ مجذوب کننده برای کنجکاوی و محلی برای یک کشف شگفت انگیز شد.

23 بهمن 1401

فرضیه هایی درباره چیستی و نوع استقرار در محوطه 106 محدوده آبگیر سد چم شیر

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فرضیه هایی درباره چیستی و نوع استقرار در محوطه 106 محدوده آبگیر سد چم شیر مطرح شد.

2 دی 1401

حضور نداشتن کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به نبود حضور کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار، گفت: برگزاری جلسات با چنین رویه ای کمکی به بازسازی بافت فرسوده و ناکارآمد کرمانشاه نخواهد کرد.

20 آبان 1401

5 ترفند ساده برای افزایش سرعت مرورگر

می توانید از 5 ترفند ساده که در این مطلب به آن پرداخته شده، برای افزایش سرعت مرورگر خود استفاده کنید.

6 مهر 1401

همه چیز درباره اتاق کهربای روسیه و ماجرای مرموز ناپدید شدن آن!

کاخ کاترین یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین جاذبه های موجود در سنت پترزبورگ است که دیدنش به هر مسافر روسیه ای توصیه می گردد. این کاخ زیبا که در دهکده تزارها واقع شده است، خود توضیح معرفی بلند و بالایی دارد اما موضوع امروز ما این کاخ نیست بلکه، ما اتاق...

12 شهریور 1401

چهره مجذوب کننده لیگ از سپاهان می آید؟

برای سپاهان که ژوزه مورایس، دستیار سابق مورینیو و هوگو آلمیدا، ستاره سابق فوتبال پرتغال را به عنوان اعضای کادر فنی جدیدش به اصفهان کشانده، پایانی جز قهرمانی راضی کننده نخواهد بود.

8 مرداد 1401

برنامه ریزی برای اجرای عملیات نجات بخشی مدرسه قصه های مجید

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برنامه ریزی برای اجرای عملیات نجات بخشی مدرسه قصه های مجید صورت می گیرد.

5 مرداد 1401

10 فیلم برتر که به واکاوی هویت زنانه می پردازند

چه چیزی هویت ما را معین می نماید؟ چه چیزی ما را از دیگران جدا و به شخصیت هایی منحصر به فرد تبدیل می نماید؟ چه چیزی رابطه میان دو یا چند زن را منحصر به فرد می نماید و چگونه زنان هویت خود را به رخ زنان دیگر می کشند؟ فیلم های زیادی بر اساس این سؤال ها و برای...

30 تیر 1401

نصب بیش از 700 قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه های مرکز

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب و بازسازی تجهیزات ایمنی ترافیک در سطح شهر تهران اطلاع داد.

10 تیر 1401

سونی لیست اولیه بازی های پلی استیشن پلاس تازه را رونمایی کرد

در حالی که به تاریخ راه اندازی سرویس پلی استیشن پلاس تازه نزدیک می شویم، پلی استیشن تصمیم گرفت تا لیست اولیه بعضی از بازی های موجود در سطوح دوم و سوم این سرویس اشتراکی را اعلام کند.

7 تیر 1401

معرفی هتل گریت وال شرایتون پکن ، 5 ستاره

هتل گریت وال شرایتون پکن | The Great Wall Hotel Beijingهتل پنج ستاره گریت وال شرایتون پکن (The Great Wall Hotel Beijing) در منطقه تجاری چاویانگ قرار گرفته است، هتلی لوکس که تنها 300 متر با ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل چشم انداز زیبایی از شهر را در مقابل خود دارد و در ساخت آن از معماری...

20 خرداد 1401

تهیه نقشه باستان شناسی پاسارگاد

تهیه نقشه باستان شناسی پاسارگاد، مسقف شدن دو درگاه کاخ کوروش و آغاز بازسازی انسان بالدار از مهم ترین برنامه های مطرح شده از سوی سرپرست پایگاه میراث جهانی پاسارگاد است.

10 خرداد 1401

خدمات کلوپ های دریایی به گردشگران کیش، 30 درصد افزایش پیدا کرد

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش، این کلوپ ها را پاشنه آشیل گردشگری کیش اظهار داشت و از افزایش 30 درصدی ارائه خدمات تفریحی به مسافران، اطلاع داد.

6 خرداد 1401

ورشو، شهری تمام عیار برای سفر پاییزی

ورشو، مرکز لهستان و همچنین بزرگ ترین شهر این کشور است. به طور کلی این شهر دارای آب و هوای سرد و معتدلی است، اما بهترین زمان سفر به ورشو، فصل پاییز و بهار است.

20 فروردین 1401

تبلیغ شگفت انگیز فاینال فانتزی در خیابان های توکیو را ببینید

یک تبلیغ سه بعدی که شخصیت رد سیزده (Red XIII) در بازی بازسازی فاینال فانتزی 7 را نشان می دهد، در خیابان های توکیو به نمایش گذاشته شده است. این تبلیغ شخصیت سگ معروف فاینال فانتزی 7 را نشان می دهد که به پیاده روها نگاه می نماید. او می خوابد و حتی از هلیکوپترهای...

6 بهمن 1400

زمان ابراهیم مختاری را شکست نمی دهد، تجلیلی از کارگردان زینت

مراسم تجلیل از ابراهیم مختاری کارگردان سینمای مستند با پخش نسخه بازسازی شده زعفران برگزار شد.

2 بهمن 1400
تعداد: (40)