استارتاپ

کسب و کار فعالان استارت آپی حوزه علوم شناختی رونق می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، با هدف رونق و توسعه کسب و کارهای نوپا و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ثبت نام از استارت اپ های حوزه علوم شناختی جهت حضور در دوره اعتبارسنجی کسب و کار...

24 مهر 1401

توری منحصربفرد برای کشف رازهای سیلیکون ولی

اولین بار که یک گزارشگر این منطقه از کالیفرنیا را سیلیکون ولی نامید، شاید هرگز فکر نمی کرد که روزی این دره به مرکز پر رمز و راز نوآوری و کارآفرینی دنیا تبدیل گردد.

19 تیر 1401

ردیابی حرکت دست و چشم با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری نانو

خبرگزاری خبرنگاران-محققان چینی در دانشگاه سان یات سن در گوانجو، با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری نانو، پیروز به ردیابی حرکت دست و چشم شدند.

1 اردیبهشت 1401

صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، صنایع دستی دوباره به نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بازگشت.

9 اسفند 1400

ورود نخستین استارتاپ به بورس

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر ارتباطات با اعلام خبر عملی شدن وعده ورود استارتاپ ها به بازار سرمایه تأکید کرد که در آستانه صدمین روز استقرار دولت نام نخستین استارت آپ ایرانی بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.

7 اسفند 1400

نمایشگاه بین المللی گردشگری در دو روز نخست بازدید عمومی ندارد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه بین المللی گردشگری در دو روز نخست بازدید عمومی ندارد.

5 بهمن 1400

تسهیل فعالیت فارسی زبانان دنیا با دامنه اینترنتی .ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بهره برداری از دامنه اینترنتی .ایران فعالیت در فضای مجازی را برای فارسی زبانان در سراسر دنیا تسهیل می کند.

16 اسفند 1399

راز خرگوش پنهان شده در کلاه شعبده باز

وقتی تعدادمان از یک نفر بیشتر می گردد و کار گروهی می کنیم، احتمال اینکه جهت را اشتباه برویم بیشتر می گردد.مراقب باشید! اگر تک تک اعضای تیم ندانند دقیقا برای چه کار می نمایند، به کدام سمت باید بروند و اهداف مشخصی ندارند، احتمال اینکه کل تیم جهت را اشتباه...

30 فروردین 1399