6 توصیه مفید به خانم هایی که پوست چرب دارند

به گزارش موسیقی آتش، خانم هایی که پوست چرب دارند اغلب دچار مشکل آکنه و جوش های سر سیاه و سر سفیدی هستند که خلاص شدن از شر آن ها زمان زیادی طول می کشد. در این مطلب می خواهیم به راه هایی اشاره کنیم که چربی اضافی پوست شما را از بین می برد و از به وجود آمدن جوش جلوگیری می نماید.

6 توصیه مفید به خانم هایی که پوست چرب دارند

صورتتان را دو بار در روز با صابون بشویید

اگر صورت تان را یک بار در صبح و یک بار در شب با آب و صابون بشویید، مطمئن خواهید شد که هیچ آلودگی یا چربی اضافه روی پوست تان نمانده و کامل پاک سازی شده است.

از تونر بهره ببرید

تونرها را بهتر است بعد از پاک سازی اولیه با آب و صابون، بهره ببرید، تونر چربی اضافی پوست شما را جذب و به آب رسانی پوست یاری می نماید.

مرطوب کننده را نباید فراموش کنید

بعد از پاک سازی از مرطوب کننده هایی بهره ببرید که روی آن ها لیبل یا همان غیر جوش زا باشد.

از لوازم آرایش مختص پوست های چرب بهره ببرید

از مداد، کرم پودرها و پنکک هایی بهره ببرید که روی آن ها لیبل Oil free باشد. این محصولات را بهتر است از داروخانه های معتبر تهیه کنید.

درمان های خانگی را آغاز کنید

غیر از مواد شیمیایی موجود در داروخانه ها با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید ماسک های خانگی مختص پوست های چرب را پیدا و از آن ها دو بار در هفته بهره ببرید تا از شر جوش و آکنه خلاص شوید.

قبل از میکاپ از پرایمر بهره ببرید

پوست های چرب در معرض آرایش، بسیار آسیب پذیر هستند و استفاده از پرایمر یاری می نماید تا مواد آرایشی وارد بافت پوست تان نشود.

منبع: همگردی

به "6 توصیه مفید به خانم هایی که پوست چرب دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 توصیه مفید به خانم هایی که پوست چرب دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید