پیشتازی خوزستان در پویش سوم طرح آجر به آجر

به گزارش موسیقی آتش، خبرنگاران/خوزستان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: در پویش به رنگ مدرسه طرح ملی آجر به آجر، استان خوزستان تا به امروز در مشارکت پیشتاز بوده است.

پیشتازی خوزستان در پویش سوم طرح آجر به آجر

زیبا صالح پور در گفت وگو با موسیقی آتش، با اشاره به شرایط استان خوزستان در پویش به رنگ مدرسه طرح ملی آجر به آجر اظهار کرد: در پویش به رنگ مدرسه که از نیمه شهریور آغاز شد، خوزستان در مشارکت تا به امروز پیشتاز بوده و توانسته 45 درصد از کل مشارکت های سطح کشور را از آن خود کند.

وی اضافه کرد: از کل مشارکت هایی که تا به امروز در سومین پویش طرح ملی آجر به آجر اجرا شده است، 45 درصد سهم استان خوزستان و 55 درصد سهم مشارکت سایر استان های کشور است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان در پایان گفت: در این پویش دانش آموزان می توانند نقاشی های خود را در سایت طرح ملی آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir بارگذاری کنند. به ازای بارگذاری نقاشی ها، بچه ها جایزه می گیرند و یکی از شرکت ها معادل ریالی را به ازای هر نقاشی برای ساخت مدرسه به ما پرداخت می کند.

به گزارش موسیقی آتش، پویش سوم طرح ملی آجر به آجر به نام به رنگ مدرسه از نیمه شهریور ماه آغاز شده است. در این پویش که جنبه فرهنگی دارد از بچه ها 6 تا 12 سال درخواست می شود تا با کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، مردم و خانواده های خود را برای مدرسه سازی ترغیب کنند.

این پویش سه هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی بین بچه ها و نوجوانان و خانواده ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت بچه ها برای استفاده از هنر بچه ها جهت تشویق مردم در امر مدرسه سازی را دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیشتازی خوزستان در پویش سوم طرح آجر به آجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی خوزستان در پویش سوم طرح آجر به آجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید