ویژه دانش آموزان؛ در نمایشگاه های مدرسه انقلاب به صورت مجازی شرکت کنید

به گزارش موسیقی آتش، تهران (پانا) - مسئول دبیرخانه نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب به تشریح برنامه های اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی به مناسبت افتتاحیه نهمین دوره برگزاری مدرسه انقلاب پرداخت.

ویژه دانش آموزان؛ در نمایشگاه های مدرسه انقلاب به صورت مجازی شرکت کنید

علی صفدری در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه که صبح امروز 11 بهمن ماه به مناسبت برگزاری نهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب برگزار گشت با بیان اینکه امسال نهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب برگزار خواهد شد و شیوه نامه برگزاری امسال به صورت غیرحضوری و متفاوت است اظهار کرد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در مدارس متوسطه دوم کشور در دهه فجر نمایشگاه هایی برپا می کنند و در آن آرمان ها و مبانی انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان، معلمان و والدین ارائه می دهند و به زبان دانش آموزی از انقلاب اسلامی روایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل کرونا این امکان وجود ندارد افزود: مدرسه انقلاب امسال مجازی در 4 قالب خواهد بود و دانش آموزان در 4 قالب به روایت می پردازند؛ قالب صوتی تحت عنوان رادیو مدرسه انقلاب، صوتی و تصویری به عنوان تماشاخانه مدرسه انقلاب، مکتوب و نشریه مدرسه انقلاب، کارافزار یا اپلیکیشن.

صفدری با اشاره به اینکه این موارد در شاد بارگذاری خواهد شد اظهار کرد: آثار برگزیده این رقابت در تابستان امسال انتخاب خواهند شد و افراد به عنوان راویان تمدن آموزش خواهند دید تا در آینده بتوانند انسان های اثرگذاری برای انقلاب اسلامی باشند.

مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب مبنای برگزاری نمایشگاه را بیانیه گام دوم انقلاب دانست و با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه مطرح نمود: دشمن را بشناسیم، قوی باشیم، تحریف را شکست دهیم تحریم می شکند، نقش من در گام دوم، از عناوین روایت اول شخص نهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب است.

وی افزود: عناوین روایت دوم شخص این نمایشگاه ها نیز نقش نوجوانان در خونخواهی حاج قاسم، علم و علمت زمین نماند، توقف ممنوع، است. روایت سوم شخص نیز تحت عنوان آرزوهای دست یافتی، از اول آخریم و شاد خواهد بود.

صفدری بر کسب مهارت، تولید محتوا و انتشار آنان از سوی دانش آموزان در فضای مجازی تاکید کرد و گفت که ما در مدرسه انقلاب امسال به دنبال این موضوعات هستیم و تا 30 بهمن ماه زمان ارسال آثار خواهد بود.

اعظم علی اصفهانی مدیر فرهنگی اتحادیه نیز در این نشست گفت: برنامه های تلویزیونی مانند مستند مدرسه انقلاب از فردا شب ساعت 22.30 از شبکه امید در راستای پررنگ شدن نمایشگاه های مدرسه انقلاب پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنار این مستند برنامه ای از 15 بهمن نیز پخش خواهد شد گفت: 3 کانال در شبکه شاد در این راستا راه اندازی شده است و محتواهای رسانه ای و چند رسانه ای در آنان بارگذاری خواهد شد.

علی اصفهانی خبر داد افتتاحیه مدرسه انقلاب روز دوشنبه 13 بهمن ماه در مجموعه سرچشمه خواهد بود که این نمایشگاه ها به صورت سراسری افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ویژه دانش آموزان؛ در نمایشگاه های مدرسه انقلاب به صورت مجازی شرکت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه دانش آموزان؛ در نمایشگاه های مدرسه انقلاب به صورت مجازی شرکت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید