معرفی برترین خوشبو کننده های تابستانی

به گزارش موسیقی آتش، کره زمین رفته رفته رو به گرم تر شدن می رود. فصل تابستان هم همیشه به نام گرم ترین فصل سال شناخته شده است. فصلی که برایمان یادآور خاطرات شیرین کودکی، بازی و تفریح و بعلاوه اوقات فراغت بیشتر می باشد. افزایش تعرق در این فصل، اتفاقی طبیعی است که با کاهش اعتماد به نفس و افزایش بوی نامطبوع و آزار دهنده برای خود شخص و اطرافیان او همراه است.

معرفی برترین خوشبو کننده های تابستانی

بعلاوه گرمای هوا باعث می گردد بو ها بهتر شنیده شوند و در صورتی که کمی بوی نامطبوع در محیط وجود داشته باشد، سریعا به مشام حاضرین در محیط خواهد رسید. این بو ها در محیط به علت های مختلفی وجود دارد. تردد بالای افراد، بوی رطوبت و نم، وجود مواد فاسد و کهنه، آلودگی و کثیفی، دود سیگار و... همگی از علت های بوی بد در یک محیط هستند.

دلایل استفاده از خوشبو کننده هوا در تابستان

از خوشبو کننده ها برای عطرآگین کردن هوای محیط برای مقاصد مختلفی استفاده می گردد. در ادامه چند نمونه از مواردی که باعث می گردد از خوشبو کننده ها استفاده کنیم، بیان شده است.

- خوشبو کردن هوای محیط

- از بین بردن بوی نامطبوع در محیط

- ایجاد آرامش در فضای مورد نظر

- ایجاد حس پاکیزگی

- خنثی کردن بوهای موجود در محیط

- ایجاد حس هیجان و نشاط

- ترغیب افراد برای ماندن در فروشگاه ها و در نتیجه فروش بیشتر

- برند سازی

- و...

علت اصلی استفاده از خوشبو کننده ها در تابستان ها معمولا از بین بردن بوهای مناسب منتشر شده در هوا است. به همین علت راه های مختلفی برای انتظار بوی خوش در هوا وجود دارد.

برترین روش خوشبوکردن محیط در تابستان

برای خوشبو کردن هوای محیط راه های مختلفی وجود دارد که بیشتر آن ها به دلایلی مانند هزینه بالا، عدم تاثیر گذاری زیاد برای محیط های وسیع، از بین رفتن بوی خوش در زمانی کوتاه و ... مناسب نبوده اند. در ادامه مطلب به معرفی مناسب ترین راه ها برای حل این مشکل پرداخته خواهد شد. برای پخش شدن رایحه در محیط، روش ها و راه های مختلفی وجود دارد از جمله:

· قرار دادن گل در محیط

· روشن کردن شمع های عطری

· استفاده از اسپری های خوشبوکننده

· استفاده از دستگاه های خوشبوکننده هوا با عملکردی سریع

استفاده از بسیاری از این روش ها به علت کارایی پایین مرسوم و مناسب نیست و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه برای رایحه افشانی در محیط از دستگاه های خوشبوکننده هوا که دارای عملکردی بهتر و کارآمد تری است، استفاده می گردد.

معرفی دستگاه خوشبو کننده هوا و مزایای استفاده از آن

دستگاه خوشبو کننده هوا آرورایحه را می توان با توجه به شرایط و متراژ خانه و یا محل کار انتخاب نمود. آرورایحه برای متراژ هایی با مساحت80 متر مربع به شما دستگاه خوشبوکننده EA200 را پیشنهاد می نماید. دستگاه خوشبوکننده هوا EA200 از امکانات بی نظیری همانند قابلیت برنامه ریزی عطرافشانی در هر ساعتی از شبانه روز در محیط، کنترل از راه دور دستگاه و موارد دیگری وجود دارد. برای سایر محیط های خانگی و یا اداری با مساحت 200 متر مربع از مدل های دیگر EA500 و + AITAY II و برای محیط های صنعتی و تجاری با فضاهای 3000 متر مکعب از مدل EA5000 استفاده می گردد.

تفاوت دستگاه خوشبو کننده آرورایحه با سایر تجهیزات و دستگاه های خوشبو کننده، در ادامه ذکر می گردد. دلایلی که:

· دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک و سهولت استفاده

· پوشش دهی در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از 5 دقیقه)

· قابلیت برنامه ریزی برای رایحه افشانی

· داشتن سیستم اتمیزیشن برای بالابردن عطرافشانی در مدت کوتاه تر و با سرعت بالا تر

· ماندگاری بو برای مندت زمان بیشتر

· قابلیت استفاده از هر نوع اسانس و رایحه دلخواه بر پایه الکل و روغن

معرفی رایحه های مناسب تابستان

با توجه به گرم بودن فصل تابستان و برای افزودن حس شادی و طراوت به خود و دیگران می توانید از رایحه های تابستانی که حس خنکی و سبکی را برای ما القا می نماید بهره ببرید. آرورایحه برترین ارائه دهنده انواع اسانس خوشبوکننده می باشد که در ادامه به معرفی چند نمونه از برترین رایحه های تابستانی و خنک به همراه سایر ویژگی های شگفت انگیز پرداخته می گردد.

· اسانس خوشبو کننده شکوفه گیلاس: این اسانس با به همراه داشتن رایحه ای دلنشین و خنک، یکی از خاص ترین اسانس ها می باشد. حس آرامشی که پس از پخش شدن رایحه شکوفه گیلاس در محیط ایجاد می گردد باور نکردنی و بی همتاست.

· اسانس خوشبو کننده کلین کاتن: این اسانس با داشتن رایحه ای شیک و مجذوب کننده، هواداران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است. مجذوب کننده بودن این اسانس را وقتی متوجه خواهید شد که با استشمام کلین کاتن، اسانس های شکوه پرتقال،سرخس، مشک، کهربا و مرکبات را هم حس خواهید کرد.

· اسانس خوشبو کننده کاج جنگلی: این اسانس دنیایی از آرامش را به ما هدیه می دهد. علاوه بر این با داشتن خاصیت ضد عفونی کنندگی و برطرف استرس و خستگی، همیشه باعث نشاط می گردد.

· اسانس خوشبو کننده brown wood: استشمام بوی چوب همیشه یادآور و ایجاد کننده حس خوب ودلپذیری بوده است. این اسانس با به همراه داشتن رایحه دلنشین و آرامش بخش، تاثیر فوق العاده ای در آرامش ذهنی و روحی دارد.

· اسانس خوشبو کننده کرید اونتوس: این اسانس به نام یکی از محبوب ترین اسانس ها شناخته شده است. اسانس کرید اونتوس با داشتن رایحه ای قوی و تاثیر گذار، باعث استشمام میوه های مختلفی از جمله سیب، نارنج، آناناس و انگور می گردد.

خرید آنلاین دستگاه و اسانس خوشبوکننده

آرورایحه ارائه دهنده دستگاه های خوشبوکننده هوا در مدل های مختلف و متنوع ترین اسانس های خوشبو کننده هوا می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید سایت آرورایحه با آدرس زیر را مشاهده نمایید و یا از طری شماره زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

www.arorayehe.com

021-87185555

بعلاوه جهت اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آرورایحه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن اسانس مورد نظر و دستگاه خوشبوکننده مناسب را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: جام جم آنلاین

به "معرفی برترین خوشبو کننده های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین خوشبو کننده های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید