فیتور 2016 آغاز به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه

به گزارش موسیقی آتش، نمایشگاه بین المللی فیتور سال جاری از امروز به صورت رسمی شروع به کار کرد. این نمایشگاه که سال گذشته 97 هزار و 500 بازدیدکننده عمومی و بیش از 125 هزار بازدیدکننده حرفه ای و تجاری داشت، سال جاری نیز با استقبال خوبی روبرو شده و از همان روز اول غرفه های این نمایشگاه مملو از جمعیت شده اند.

فیتور 2016 آغاز به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه

حضور گسترده بازتماشامایندگان

نمایشگاه فیتور از امروز آغاز به کار کرد و در همین روز اول استقبال گسترده ای از آن به عمل آمد.

تعداد زیادی از بازتماشامایندگان تجاری و عمومی در این نمایشگاه حضور دارند و با غرفه های کشورهای مختلف آشنا می شوند. از این رو یکی از برترین فرصت هاینمایشگاه فیتور، آشنایی شرکت های خدمات مسافرتی شرکت نماینده با ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری ایران است.

در این نمایشگاه بعضی از شرکت های مسافرتی کشورهای خارجی گوشه ای از فرهنگ و سنت های خود را معرفی نموده و در غرفه خود پایکوبی های محلی و موسیقی بومی خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

بازدید سفیر ایران در اسپانیا از نمایشگاه

19 شرکت خدمات مسافرتی از ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا بتوانند مخاطبین و آژانس های مسافرتی خارجی را با صنعت گردشگری و جاذبه های ایران آشنا نمایند. سفیر ایران نیز در همان ساعات اول آغاز به کار نمایشگاه در بخش غرفه های ایران حضور پیدا کرد و با مسئولان غرفه ها تبادل نظر کرد.

از انجا که ایران دارای اقلیم چهار فصل و تنوع فرهنگی و طبیعی است و از نظر تاریخی دارای جاذبه های خاصی است مورد توجه بازدید نمایندگان قرار گرفته است.

در این میان افرادی هستند که دارای علاقه مندی های هدفمند بوده و برای نمونه به حیات وحش و تورهای اکوتوریسم تخصصی علاقه دارند. چند سال پیش یکی از کارشناسان باغ وحش بارسلون برای تماشا تمساح پوزه کوتاه و تماشا چند گونه خفاش به چابهار و جزیره قشم آمده بود.

غرفه های همسایه ایران

غرفه های همجوار ایران شامل غرفه های کشورهای تونس، مصر، مراکش و اردن می گردد.

این غرفه ها نیز به روش های مختلفی به معرفی جاذبه های گردشگری کشور خود می پرداختند.

غرفه همسایه ایران کشور مصر بود که دست پر به این مراسم آمده بود.

برنامه ها و کارگاه های نمایشگاه

در خلال برگزرای نمایشگاه فیتور 2016 کارگاه های و برنامه های سخنرانی متعددی وجود دارد. در ورک شاپ ها راهکارهای نوین حوزه گردشگری به خصوص مباحث مرتبط با گردشگری سبز مورد تبادل نظر خواهد بود.

آژانس مسافرتی ایوار که برای تهیه این گزارش با کجاری همراهی نموده، در این نمایشگاه هدایای ویژه ای برای بازتماشامایندگان در نظر گرفته تا آنها را با فرهنگ ایران آشنا کند.

این هدایا شامل هنر دستی هنرمندان ایرانی مثل ظروف میناکاری شده است. بعلاوه از آنها با شیرینی و خشکبار ایران پذیرایی می گردد.

تهیه شده در موسیقی آتش

منبع: کجارو

به "فیتور 2016 آغاز به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیتور 2016 آغاز به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید