فرصت استخدام در مجموعه جنوبگان به عنوان کارشناس فروش حضوری و پشتیبانی

به گزارش موسیقی آتش، مجموعه جنوبگان (شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین) تولیدکننده کودهای کشاورزی و توزیع کننده کود، سموم و ادوات کشاورزی در جهت توسعه سرمایه انسانی واحد فروش خود در چند استان و با شرایط معین، نیرو جذب می نماید. استخدام کارشناس فروش در مجموعه جنوبگان در دو گروه انجام می گردد: کارشناس فروش حضوری (فقط آقایان) و کارشناس پشتیبان تلفنی فروش (فقط بانوان).

فرصت استخدام در مجموعه جنوبگان به عنوان کارشناس فروش حضوری و پشتیبانی

در شرایط و الزامات جذب نیروی کارشناس فروش حضوری، به جز موضوع علاقه مندی به کار بازاریابی و فروش، داشتن سن بین 25 تا 37 سال، هماهنگی با تیم و اختصاص وقت کامل در طول هفته مورد تأکید است. بعلاوه افراد جذب شده، قبل از شروع کار، آموزش می بینند و از حقوق ثابت ماهیانه به همراه بیمه و مزایای قانونی و پاداش بر اساس فروش برخوردارند. بعلاوه هزینه مأموریت ها شامل ایاب و ذهاب و تغذیه بر عهده شرکت است.

لازم به ذکر است، استخدام کارشناس فروش حضوری در مجموعه جنوبگان مختص استان های یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و مازندران اعلام شده است.

در اطلاعیه این شرکت درباره شرایط جذب کارشناس پشتیبانی تلفنی فروش (بانوان)، داشتن سن 23 تا 34 سال، داشتن وقت کامل (نداشتن شغل دوم به علت حجم کاری زیاد) و استقرار در محیط اداری (در شرایط عادی دورکاری ندارد) اعلام شده است.

ضمن اینکه برای این گروه شغلی هم آموزش قبل کار انجام می گردد و حقوق ثابت ماهیانه به همراه بیمه و مزایای قانونی و پاداش بر اساس فروش پرداخت می گردد.

شهرهای اعلام شده برای جذب نیروی کارشناس پشتیبانی تلفنی فروش، دو شهر تهران و کرمان هستند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را تا 2 فروردین 1401 ارسال نمایند و رزومه های دریافتی به وسیله واحد سرمایه های انسانی آنالیز خواهند شد و با داوطلبانی که شرایط اولیه آنها احراز گردد حداکثر ظرف مدت 30 روز کاری جهت مصاحبه تماس گرفته می گردد.

برترین فرصت های شغلی حوزه بازاریابی و فروش را ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "فرصت استخدام در مجموعه جنوبگان به عنوان کارشناس فروش حضوری و پشتیبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت استخدام در مجموعه جنوبگان به عنوان کارشناس فروش حضوری و پشتیبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید