ضرورت همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر

به گزارش موسیقی آتش، تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران بر لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر بر اساس مصوبه شورا تاکید نمود.

ضرورت همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر

مجید فراهانی در دویست و نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: سال گذشته در هنگام آنالیز بودجه 1400 شهرداری تهران در کمیته بودجه و نظارت اقتصادی مصوبه ای در مورد همسان سازی حقوق پرسنل شهربان و معبربان تنظیم شد که خوشبختانه در صحن شورا همسان سازی حقوق پرسنل شرکت شهربان معبربان با هادیان شهر به تصویب رسید.

وی اضافه نمود: اما متاسفانه بر اساس اخبار واصله تغییری در حقوق همکاران زحمتکش شهربان معبربان احساس نشده و افزایش حقوق در حد مصوب وزارت کار بوده است.می دانید که دورکاری، شیفت کاری و تعطیلی برای پرسنل شهربان حریم بان معبربان معنایی ندارد. با این وجود این عزیزان در سخت ترین شرایط همچنان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند. لذا لازم است شرکت مذکور حق و حقوق پرسنل را به شکل کامل بر اساس مصوبه شورا همسان سازی و پرداخت کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران تاکید نمود: بر همین اساس در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور در مورد لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با پرسنل هادیان شهر تذکر می دهم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ضرورت همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید