شرح معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط رتبه بندی معلمان

به گزارش موسیقی آتش، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت در حال حاضرشورای نگهبان نیز به علت ابهاماتی از جمله در بندهای 5 و 6 مصوبه رتبه بندی معلمان، خواهان فرصت بیشتری برای آنالیز شدند که باید منتظر ماند.

شرح معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط رتبه بندی معلمان

احمدی لاشکی ضمن بیان این مطلب گفت: معلمان با 9 شاخص و معیار در رتبه های پنج گانه رتبه بندی معلمان قرار می گیرند و امیدواریم که تا سرانجام امسال، رتبه بندی به اجرا درآید.

قاسم احمدی لاشکی در حاشیه دیدارهای مردمی استان هرمزگان گفت: مجلس محترم در تاریخ 24 آذرماه 1400، مصوبه رتبه بندی را نهائی کرد و برای تصویب به شورای محترم نگهبان ارسال کرد.

وی اضافه نمود: شورای نگهبان نیز به علت ابهاماتی از جمله در بندهای 5 و 6 مصوبه رتبه بندی معلمان، خواهان فرصت بیشتری برای آنالیز شدند که منتظر هستیم آخرین شرایط را از شورای نگهبان دریافت کنیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه، شورای نگهبان نیز باید در بازه زمانی مشخص اعلام نتیجه کند، اظهار کرد: امید است تا سرانجام امسال مصوبه رتبه بندی به اجرا درآید.

به گفته این مسئول، وزارت آموزش و پرورش به استناد ماده 7، آئین نامه اجرائی رتبه بندی را تنظیم و در حال نگارش است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از نهایی شدن مصوبه رتبه بندی معلمان، آمادگی کامل برای ادامه فرایند اجرای رتبه بندی از جمله هیأت ممیزی ها که باید برای ورود 750 منطقه آموزش و پرورش کشور مشخص گردد، را داریم و در کوتاه ترین زمان، این مصوبه قابلیت اجرائی پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرح معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین شرایط رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید