آموزش تازه ترافیکی به تهرانی ها، مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی

به گزارش موسیقی آتش، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مشارکت بیش از 5 هزار شهروند تهرانی در یک فعالیت آموزشی و فرهنگی اطلاع داد.

آموزش تازه ترافیکی به تهرانی ها، مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی

به گزارش گروه اجتماعی موسیقی آتش، یعقوب آزاده دل معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح آموزوارۀ فصلی حرکت یک فعالیت آموزشی و تمرینی مستمر برای ترویج رفتار های درست ترافیکی و پرهیز از رفتار های نادرست در چرخۀ عبور و مرور است.

آزاده دل انجام یک فعالیت آموزشی مشترک در راستای همکاری و همراهی مداوم و مستمر تمام منطقه ها 22 گانه شهرداری تهران با سیاست های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک را از اهداف آموزوارۀ بهاری حرکت برشمرد و اضافه نمود: ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت های آموزشی، تسهیل در انتقال پیغام های فرهنگی به وسیله مشارکت مردمی و قابلیت احصاء اندازه مشارکت و خلاقیت شهروندان در فرایند آموزشی از دیگر این طرح آموزشی است.

آزاده دل با تأکید بر این موضوع که آموزوارۀ رقابتی حرکت در سال، طی چهار دورۀ حرکت بهاری، حرکت تابستانی، حرکت پاییزی و حرکت زمستانی انجام می گردد، اضافه نمود: با توجه به تعطیلات نوروزی و ایام فراغت شهروندان برای فراوری اثر، مقدمات حرکت بهاری 1401 در نیمۀ دوم اسفندماه 1400 انجام و به معاونت های حمل و نقل و ترافیک منطقه ها تهران اعلام شد.

وی در ادامه توضیح داد: نقاشی، عکس، خاطره و فیلم یک دقیقه ای بخش های مختلف آموزوارۀ بهاری حرکت بود و یک سفر بی خطر درون شهری؛ از آموزگار ترافیک یاد گرفتم که ... و موضوع ویژۀ فصل: شکوفه ها در ترافیک محور های این آموزواره در فصل بهار به شمار می رفت.

معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خاتمه اضافه نمود: 5229 شهروند از سراسر تهران با ارسال اثر در این طرح آموزشی شرکت کردند. 4246 نقاشی، 565 خاطره، 307 عکس و 111 فیلم یک دقیقه ای حاصل آموزوارۀ فصل بهار حرکت است که شنبه 21 خرداد همزمان با ولادت باسعادت امام هشتم (ع) در شهرک آموزش ترافیک منطقه 5 از برگزیدگان این فعالیت آموزشی همگانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزش تازه ترافیکی به تهرانی ها، مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تازه ترافیکی به تهرانی ها، مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید