به اعتقاد آمریکایی ها، بایدن به مسائل مهم آمریکا بی توجه است

به گزارش موسیقی آتش، نتایج یک نظرسنجی تازه که دوشنبه منتشر شد، نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها معتقدند جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا توجه کافی به آنچه از نظر آنها مهم ترین مسائل کشور تلقی می گردد، نکرده است.

به اعتقاد آمریکایی ها، بایدن به مسائل مهم آمریکا بی توجه است

به گزارش موسیقی آتش، به نقل از پایگاه خبری هیل، این نظرسنجی از سوی سی.ان.ان و قبل از تصویب لایحه 1.2 تریلیون دلاری زیرساخت از سوی دو حزب اصلی کنگره آمریکا اجرا شده و نشان داد که 58 درصد از شرکت نمایندگان معتقد نیستند که جو بایدن به مهم ترین مسائل پیش روی کشورش توجه کافی داشته است.

همین نظرسنجی نشان داد که 48 درصد از بزرگسالان عملکرد بایدن در ریاست جمهوری را تایید می نمایند، در حالی که 52 درصد با آن مخالفت کردند. این نظرسنجی نشان داد که 36 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی می گویند، شرایط مالی حادترین مشکل برای کشور و مهمتر از هر مساله دیگری است. 72 درصد از همین پاسخ دهندگان گفتند که بایدن به مسائل درست توجه کافی نداشته است.

با این حال، از میان 20 درصدی که همه گیری کروناویروس را بزرگ ترین مشکل دانستند، 79 درصد گفتند بایدن موضوعات درست را در اولویت قرار می دهد.

این نظرسنجی نشان داد که 14 درصد می گویند مهاجرت بزرگ ترین مشکل پیش روی آمریکاست؛ موضوعی که جمهوری خواستار در بحبوحه مقدار بالای عبور مهاجران از گذرگاه های مرزی آمریکا، به طور بی امان آن را دستاویز اعمال فشار بر بایدن قرار داده اند. 11 درصد هم می گویند تغییرات آب و هوایی مهم ترین مساله است.

نظرسنجی شبکه خبری سی.ان.ان از اول تا چهارم نوامبر انجام شد و 1004 بزرگسال در آن شرکت کردند و حاشیه خطای چهار درصدی داشته است.

این نظرسنجی قبل از تصویب لایحه زیرساختی از سوی دو حزب اصلی در مجلس نمایندگان آمریکا در روز آدینه انجام شد، در حالی که بایدن هنوز آن لایحه را امضا نکرده است. کاخ سفید همچنان امیدوار است که در هفته های آینده برنامه بودجه بزرگ تری که بر اولویت های تغییرات آب و هوا، مراقبت های بهداشتی، مراقبت از خانواده و آموزش متمرکز باشد، تصویب گردد.

نظرسنجی سی .ان. ان نشان می دهد که نگرانی های بسیاری از آمریکایی ها از همه گیری ویروس کرونا که جان بیش از 750 هزار تن را در کشورشان گرفته است، دور شده و متوجه بهبود مالی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به اعتقاد آمریکایی ها، بایدن به مسائل مهم آمریکا بی توجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اعتقاد آمریکایی ها، بایدن به مسائل مهم آمریکا بی توجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید