این مبلمان در دکور منزل قدیمی شده اند

به گزارش موسیقی آتش، مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی دکور منزل شما دارند. پس بهتر است در انتخاب نوع و مدل این مبلمان دقت کافی را داشته باشید.

این مبلمان در دکور منزل قدیمی شده اند

برای بسیاری از افراد سوال است که در حال حاضر چه مبلمانی در چیدمان و دکوراسیون رایج است. در این مطلب از موسیقی آتش به این سوال که چه مبلی از مد افتاده است پاسخ می دهیم.

چه مبلی از مد افتاده

در اینکه بعضی مبلمان و اکسسوری های منزل به اصطلاح پایه هستند و هیچ گاه از مد نمی افتند شکی نیست، اما گاهی ترندهای نو به حدی محبوب می شوند که ناخودآگاه مجذوب کنندهیتی برای بعضی مبلمان قدیمی و از مد افتاده نمی ماند.

مبل پارچه ای طرح دار

برای آشنایی با این که چه مبلی از مد افتاده است قطعا اولین گزینه مبلمان پارچه ای طرح دار به شکل پیوسته گل است که در اوایل دهه نود میلادی بسیار مد بوده ولی امروزه دیگر از آن ها استفاده نمی گردد. اگر به پارچه طرح دار علاقه دارید می توانید از کوسن های طرح دار بهره ببرید.

میز، مبل و کنسول پایه دوکی از مد افتاده است

اگر می خواهید با مد پیش بروید مبل های پایه دوکی خود را عوض کنید. این مبلمان فقط به صورت موقت مجذوب کننده بوده و به زودی از مد خواهند افتاد. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه خود داشته باشید به مطلب زیباترین مدل های پرده برای دکور خانه شما سر بزنید.

مبل رنگ صورتی دیگر مد نیست

در سالیان اخیر رنگ صورتی در کنار طوسی در بسیاری از مبل ها دیده می شد اما دیگر مبل صورتی مد نیست. در حالی که این رنگ همچنان یکی از برترین گزینه ها برای دیوار و وسایل اتاق خواب به شمار می آید.

ست کردن رنگ مبل با دیوارها مد نیست

به جای خرید و استفاده از مبلمان خود از یک جا و هماهنگی بین دیوارها، سعی کنید هر یک از وسایل خود را از جای مختلف تهیه نموده و رنگ دیوار و مبل خود را متضاد و غیر همسان انتخاب کنید.

مبلمان حجیم

مبلمان حجیم با تکیه گاه و دسته های بزرگ مدت ها قبل از مد افتاده اند. از مبلمانی بهره ببرید که در طراحی خود خطوط صاف و باریک دارند. می توانید از کوسن هایی که طرح های سنتی دارند بهره ببرید اما در پی رنگ های مدرن و غیر قابل پیش بینی باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این مبلمان در دکور منزل قدیمی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مبلمان در دکور منزل قدیمی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید