25 نمونه عکس قلک پول با طراحی بسیار جالب و خلاقانه

به گزارش موسیقی آتش، فکر می کنم همه ما در دوران کودکی قلک مخصوص خودمان را داشتیم به همین دلیل عکس قلک پول خیلی از خاطره های تلخ و شیرین را زنده می نماید. هر پولی که در قلک می انداختیم باعث شادی ما میشد چرا که ما را به هدفمان برای خرید وسیله ای نزدیک تر می کرد. وقتی عمیقا به موضوع فکر کنید متوجه می شوید که انتخاب یک قلک پول شیک و خلاقانه چقدر می تواند بروی روحیه و خاطرات فرزندتان تاثیر گذار باشد. این کار باعث تقویت روحیه ذخیره و پس انداز کردن پول در کودک شده و در بزرگسالی هم شرایط مالی خود را راحت تر کنترل خواهد نمود.

25 نمونه عکس قلک پول با طراحی بسیار جالب و خلاقانه

زمان قدیم بیشتر قلک پول ها سفالی بود، در نتیجه تنها راه خارج کردن سکه و پول های کاغذی شکستن قلک سفالی بود. خود شکستن قلک حسی وصف ناشدنی داشت که خیلی از کودک های امروزی هیچ وقت آنرا تجربه ننموده اند. اما در عوض قلک های امروزی خیلی مدرن تر و خلاقانه تر شده اند طوری که هم جنبه دکوری و زیبایی خواهند داشت و هم جمع کردن و درآوردن پول ها از داخل قلک راحت تر خواهد بود. نمونه های زیر 30 مدل عکس قلک پول را انشان می دهد که هر کدام ویژگی جالبی در خود دارند.

مدل های حیوانی می تواند یکی از موضوعات مجذوب نماینده برای بچه ها باشد، همچنین چنین مدل هایی برای قرارگیری در دکوراسیون اتاق کودک یا حتی محیط های عمومی مانند قفسه اتاق نشیمن هم بسیار ایده ال و مناسب خواهد بود. بعضی قلک ها سرامیکی هستند و قابلیت رنگ زدن و نقاشی دارند. مدل های چوبی هم گزینه ایمن تری خواهند بود چرا که خطر شکستگی قلک را از بین می برد. حیواناتی مانند فیل، دایناسورهای ماقبل تاریخ و پرنده ها طبف وسیعی از قلک ها را در اختیار شما قرار می دهند.

ایموجی های موجود در فضای مجازی حتی برای بچه ها هشت یا نه ساله هم آشنا و جالب است. به تازگی انیمیشنی با بودجه 50 میلیون دلار در همین رابطه ساخته شده که متقابلا محبوبیت ایموجی ها نزد بچه ها را افزایش خواهد داد. البته با الگو برداری از عکس قلک پول ایموجی خودتان هم می توانید نمونه هایی مشابه آنها را درست کنید. تمامی این مدل با پارچه پولیش درست شده اند که برای فضای شلوغ اتاق کودک گزینه ای ایمن هستند. عکس های بعدی طرح های خلاقانه به شکل شمش طلا، میوه آناناس و خرگوش را نشان می دهد که همگی ساخت دست بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

وسایل جالب و شگفت انگیز منزل ساخته شده با رزین و شیره درختان

27 عکس جالب از وسایل دکوری دست ساز مناسب برای دیوار خانه

35 مدل نو چراغ خواب بچه گانه در شکل های فوق العاده جالب

30 مدل کتری و قوری نو در طرح ها و شکل های بسیار جالب

بغیر از عروسک ها، اشیاء جالب دیگری طراحی شده اند تا تمام بچه ها مدلی مناسب با سلیقه و علاقه خود پیدا نمایند. مثلا قلک هایی با طرح قطار، کشتی و ماشین تقریبا برای تمامی پسرها مناسب خواهد بود. در این بین یکی از جالب ترین مدل های عکس قلک پول مربوط به مدلی به شکل موشک فضایی است که بچه ها علاقمند به فضا را شدیدا محو خود خواهد نمود.

شیشه بطری خالی هم می تواند یک ایده بسیار کم هزینه و ساده برای جمع کردن پول باشد. البته لازم نیست حتما بطری شیشه ای باشد، بطری های پلاستیکی هم بسیار مناسب و البته برای اتاق کودک کمی ایمن تر هستند. مدلی که در شکل اول مشاهده می کنید یک بطری نوشابه پلاستیکی شفاف است، بخاطر شفاف بودن بدنه می توان جمع شدن و بالا آمدن سکه ها و پول ها را مشاهده کرد که خود حس خیلی خوبی به ما می دهد. برای آنهایی که دنبال مدل های مدرن تر می گردند قلک های مکعبی با یک وجه شیشه ای گزینه بهتری خواهد بود.

امروزه تقریبا مدل های هوشمند از هر وسیله ای در بازار وجود دارند، بنابراین جای تعجبی نیست که حتی قلک ها هم مدل هوشمند داشته باشند. شکل اول یک قلک شیشه ای هوشمند را نشان می دهد که ارزش هر سکه را به صورت اتومات تعیین نموده و به مجموع سکه های داخل قلک اضافه می نماید. با این کار دیگر نیازی نیست تک تک سکه ها را بشمارید. مدل جالب دیگر قلک رمز دار است که شبیه یک گاو صندوق ساخته شده. با این کار کودک می تواند پول هایی که به سختی جمع نموده را به وسیله یک پسورد، ایمن نگه دارد.

عکس قلک پول

منبع: اتاق

به "25 نمونه عکس قلک پول با طراحی بسیار جالب و خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 نمونه عکس قلک پول با طراحی بسیار جالب و خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید