آخرین مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

به گزارش موسیقی آتش، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت درباره آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان برای پذیرش در دوره دکتری بدون آزمون این دانشگاه شرح داد.

آخرین مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه موسیقی آتش، درباره پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد سراسر کشور در مقطع دکتری این دانشگاه گفت: با توجه به سیاست های مربوط به پذیرش بدون آزمون وزارت علوم اعلام نموده ایم از همه دانشگاه ها پذیرش دانشجو خواهیم داشت به طوری که شرایط آن را در سایت استعداد درخشان دانشگاه علم و صنعت قرار دادیم.

واحدی ادامه داد: تمام درخواست ها در ستاد مورد آنالیز قرار گرفته است و دانشجویان با توجه به معدل دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین خروجی هایی که در دوران تحصیل خود داشته اند از جمله مقالات ici، اختراعات و کتاب های تالیفی، و یا اینکه جایزه جشنواره بین المللی را کسب نموده اند یا در دوران تحصیل دانشجوی نمونه بوده اند، مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: در مرحله اول دانشجویان پس از کسب نمره واجد شرایط شناخته می شوند تا برای مرحله دوم ومصاحبه حضور یابند. این دسته از دانشجویان همراه با سایر دانشجویانی که در آزمون پذیرش شده اند در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

وی در خاتمه اعلام نمود: داوطلبان تا خاتمه امروز 15 اردیبهشت ماه 99 فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید