تئاتر

چه کسب و کارهایی باید در گوگل ثبت شوند؟

گوگل مپ به صورت گسترده برای جستجوی کسب وکارهای محلی از طریق افراد مورد استفاده قرار می گیرد. با ثبت کردن آدرس خود در نقشه هایی مانند گوگل مپ، بلد و نشان بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار خواهید گرفت و آن ها با جستجوی نزدیک ترین محصول یا خدمات مورد...

29 فروردین 1403

سیر تحول هنر هفتم از گذشته تا امروز

سینما یک رسانه دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است که علاوه بر بعد هنری فعالیتی مالی نیز به شمار می رود. این شاخه هنری قدمتی 126 ساله دارد.

23 شهریور 1401

گرامیداشت روز ملی هنرهای نمایشی با پیام رضا بابک

خبرگزاری خبرنگاران-رضا بابک هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما پیام روز ملی هنرهای نمایشی را می نویسد.

22 خرداد 1401

نمایش آنلاین شش فیلم تئاتر کانون پرورشی

تهران (پانا) - شش فیلم تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفته ششم ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز از سوی مرکز تئاتر کانون به صورت اینترنتی اکران می شود.

1 خرداد 1401

ضرری که اُمیکرون به برادران وارنر زد

استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفت تا اکران فیلم تازه خود برای کشور انگستان را به دلیل شیوع سویه اُمیکرون کرونا به تعویق بیندازد.

22 بهمن 1400

لیلی عاج با بابا آدم به تئاتر شهر می آید

تهران (پانا) - نمایش بابا آدم به نویسندگی وکارگردانی لیلی عاج در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه می رود.

1 آذر 1400

می فر (Mayfair)،از گران ترین محله های لندن، عکس

می فر (Mayfair)، نام محله ای اعیان نشین است که از ناحیه وست اند (West End) لندن آغاز می گردد و تا بخش شرقی هاید پارک ادامه دارد.

21 مرداد 1400

10 فیلم تماشایی که از موسیقی متن استفاده نکرده اند؛ از کیارستمی تا هیچکاک

شکی در این نیست که موسیقی متن فیلم یکی از موثرترین ابزار ها برای روایت داستان است. بسیاری از فیلم های ماندگار سینما با موسیقی متن به یاد ماندنی خود به نحو چشمگیری بهتر شدند. تنها فیلم آرواره ها را بدون موسیقی زمینه شومش تصور کنید یا جنگ ستارگان را بدون...

9 خرداد 1400

بیوگرافی نیکی کریمی، بازیگر مشهور سینمای ایران

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران، بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. این خبرنگاران سینمایی در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است.

1 اسفند 1399

ستارگان مجازی (چهارشنبه 27 دی 96)

امروز، بارش برف زمستانی موجب خوشحالی مردمی شد که از پاییز خیری جز آلودگی هوا ندیدند. امیدواریم که بارش این رحمت زیبای خدا، نه تنها تهران بلکه کل کشورمان را سپیدپوش کند و مردم را در شور زمستانی فرو برد. با ستارگان مجازی امروز، چهارشنبه...

12 بهمن 1399

واکنش الیکا عبدالرزاقی به ویدئوی جنجالی سحر قریشی

الیکا عبدالرزاقی درباره فیلمی که این اواخر از سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، گفت: من با سحر قریشی نه کار کرده ام و نه می شناسمش. می دانم اگر رفتار ناپسندی کرده است بعد عذرخواهی کرده است.

9 تیر 1399