10 تئوری اسپایدرمن 2 که شانس خوبی برای تحقق دارند

به گزارش موسیقی آتش، با عرضه بازی اسپایدرمن و اسپایدرمن: مایلز مورالز، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در حال حاضر اثری ماندگار و فراموش نشدنی در دنیای مرد عنکبوتی بر جای گذاشته است. در سرتاسر این دو بازی، این توسعه دهنده داستان های بسیار جذابی را در خصوص بعضی از برترین نسخه هایی که تا به حال از این شخصیت های مشهور و نمادین دیده ایم، ارائه نموده است؛ داستان هایی که مشخصا درک عمیقی از منابع الهام خود دارند و در عین حال راه های به یاد ماندنی برای ایجاد پیچش های غیرمنتظره پیدا نموده اند.

10 تئوری اسپایدرمن 2 که شانس خوبی برای تحقق دارند

البته گیم پلی بازی ها نیز مستحق ستایش گسترده است اما پس از دو بازی اول، جای تعجب نیست که علاقه بیشتری به داستان اسپایدر من 2 و شگفتی هایی که به همراه خواهد داشت وجود دارد. لازم به ذکر است که بر اساس آنچه تا به امروز از این دنباله بسیار مورد انتظار دیده ایم، تئوری های منطقی تا دیوانه کننده زیادی وجود دارند که طی این مقاله به 10 مورد از آن هایی خواهیم پرداخت که شانس بسیار خوبی برای تبدیل شدن به واقعیت دارند.

10. تعدد میزبانان سیمبیوت ونوم

واضح است که ونوم قرار است ستاره اسپایدرمن 2 باشد. این سیمبیوت بیگانه در هر دو صحنه پس از تیتراژ بازی های قبلی مورد اشاره قرار گرفته و در تریلرهایی که در دنباله تازه دیده ایم، نگاه ها را به خوبی به خود جلب نموده است. اگرچه به نظر می رسد که این هری آزبورن است که در دنیای ایجاد شه به وسیله استودیوی اینسامنیاک گیمز با ونوم پیوند خورده است، با این حال شانس بسیار خوبی وجود دارد که او تنها کسی نباشد که از این سیمبیوت استفاده می کنید. در واقع این احتمال وجود دارد که فارغ از پیتر پارکر، بعضی از شخصیت های شرور نیز از آن بهره خواهند برد.

9. کریون به عنوان میزبان ونوم

در کنار ونوم، کریون شکارچی قرار است دیگر شخصیت شرور اسپایدرمن 2 باشد و با توجه به اینکه اینسامنیاک گیمز او را به عنوان کاتالیزور کل داستان بازی توصیف نموده است، می توان گفت که او نقش بزرگی را در روایت ایفا خواهد نمود. در واقع، تعجب نخواهیم کرد که اگر او در نقطه ای از بازی، سیمبیوت ونوم را نیز دریافت کند. یکی از جالب ترین موارد در خصوص کریون به عنوان یک شخصیت این است که توانایی های طبیعی فوق العاده ای داشته و به علت مهارت بالا در مبارزه می تواند تهدید بزرگی را برای دشمنانش ایجاد کند. اسپایدرمن 2 می تواند با پیوند زدن او با سیمبیوت، او را به تهدیدی بزرگتر تبدیل نموده و یک پیچش روایی مجذوب کننده نیز ارائه دهد.

8. لیزارد به عنوان میزبان ونوم

لیزارد یکی دیگر از شخصیت های شرور محبوب کمیک های اسپایدرمن است که حضورش در بازی تایید شده است و اگرچه به نظر نمی رسد که او در داستان اصلی مانند کریون و ونوم نقشی محوری داشته باشد، با این حال او حداقل برای بخشی از بازی مهم خواهد بود. در نهایت اگر آن بخش با پیتر و مایلز در حالی که مارمولک آلوده به ونوم را از بین می برند به خاتمه برسد، چندان غیرمنتظره نخواهد بود. حتی اگر این کار لزوما تا جایی که می دانیم در داستان های مرد عنکبوتی تا به امروز انجام نشده باشد، چه کسی نمی خواهد که با ترکیب لیزارد و ونوم مبارزه کند؟

7. حضور ادی براک

استودیوی سازنده از مدت ها پیش اعلام نموده است که میزبان ونوم در این بازی ادی براک نیست. ادی براک شخصیتی است که بیشتر با این سیمبیوت خاص مرتبط است و در فیلم های اقتباسی این شخصیت نیز شاهد او هستیم اما همانطور که اشاره کردیم، به نظر می رسد که این هری آزبورن باشد که کار او را در اینجا انجام دهد. یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که اینسامنیاک گیمز با خط داستانی ونوم در اسپایدرمن 2 می تواند انجام دهد، استفاده از آن برای بیان ریشه های این شخصیت است به طوری که در خاتمه بازی، این ادی براک باشد که کنترل را در دست گیرد. در هر صورت این بی شباهت به کاری که استودیو با مایلز در بازی نخست انجام داد نیست.

6. معرفی زن عنکبوتی

لازم به ذکر است که در این نسخه به احتمال زیاد شخصیت گوئن استیسی معرفی خواهد شد. سازندگان تمایل خود را برای توسعه خانواده عنکبوتی در دنیا خود نشان داده اند و به نظر می رسد که اسپایدروومن یا زن عنکبوتی در ترکیب با مردان عنکبوتی یک گام طبیعی و رو به جلو برای این مجموعه باشد. در حالی که به طور قطع نمی توان گفت که آیا او بازی مستقل خود را مانند مایلز خواهد داشت یا نه، اما حضور او در اسپایدرمن 2 حداقل به عنوان یک شخصیت معمولی را به نوعی می توان قطعی شمرد.

5. مبارزه پیتر و مایلز

داستان پیتر پارکر در اسپایدرمن 2 با لباس معروف Black Suit و قدرت سیمبیوتی همراه با آن، قرار است پیچش تاریکی پیدا کند. این موضوع البته بر روابط شخصی او نیز تاثیر می گذارد و زمانی که او بیشتر و بیشتر خود را با ونوم گم کند، ممکن است شرایط جوری پیش برود که مایلز مجبور گردد با او مبارزه کند. بازی در نقش مایلز و درگیر شدن با پیتر در قالب یک باس که در اصل باید سیمبیوت را از او جدا کنید، درام بسیار خوبی را ایجاد می نماید و از طرفی می تواند نشان دهنده بالغ تر شدن مایلز به عنوان یک مرد عنکبوتی مستقل و عدم اتکای بیش از حد به پیتر پارکر باشد.

4. بازگشت دکتر اختاپوس

با وجود ونوم، کریون، لیزارد و احتمالا چندین مورد دیگر که هنوز از آن ها اطلاعی نداریم، بدیهی است که در اسپایدرمن 2 شرورهای تازه زیادی را دیدار خواهیم کرد، اما در عین حال این احتمال وجود دارد که آنتاگونیست های نسخه های قبل نیز بازگردند. ما قبلا مارتین لی را در یک تریلر از بازی دیده ایم و از طرفی این احتمال می رود که دکتر اختاپوس نیز بازگردد. در هر صورت اینکه آیا اینسامنیاک گیمز او را به این زودی پس از اینکه به عنوان آنتاگونیست اصلی در بازی اول حضور پیدا کرد، باز خواهد گرداند یا نه، هنوز تعیین نیست.

3. حضور گرین گابلین

نورمن آزبورن یک شخصیت کلیدی در نسخه اول مجموعه بود. با این حال تا به امروز خبری از گرین گابلین در دنیا اینسامنیاک گیمز وجود نبوده است اما با توجه به نقش مهمی که نورمن داشته است، احتمالا دیر یا زود با گابلین سبز روبرو خواهیم شد. این در حالی است که در بازی نخست سری شاهد چندین اشارات کوتاه به این شخصیت بودیم. از طرفی نورمن در دنیای بازی های اینسامنیاک با مشکلاتی نظیر بیماری پسرش دست و پنجه نرم می نماید و تبدیل شدن او به گرین گابلین به هیچ وجه بعید نیست.

2. مرگ پیتر پارکر

مرگ پیتر پارکر عجیب ترین تئوری بازی محسوب می گردد اما غیرممکن نیست. زن عمو می در خاتمه اولین نسخه کشته شد، بنابراین اینسامنیاک گیمز نشان داده است که از کشتن شخصیت های اصلی در صورت احتیاج نمی ترسد. در این میان با توجه به چرخش تاریک تری که داستان پیتر پارکر خواهد داشت، شاید در نقطه ای ببینیم که همه چیز با مرگ پیتر و تبدیل مایلز به تنها مرد عنکبوتی نیویورک به خاتمه می رسد. با این حال این موضوع بسیار بعید است به خصوص با توجه به این واقعیت که قرار است سه بازی اصلی از این سری داشته باشیم.

1. کراس اوور با ولورین

اینسامنیاک گیمز با اقتباس خود از مرد عنکبوتی فراتر از انتظارات ظاهر شد و طبیعی است که در اطراف کاری که این سازنده قرار است با بازی ولورین انجام دهد، هیجان زیادی وجود دارد. در هر صورت امیدواریم که حداقل در قالب نوعی کراس اوور شاهد ولورین در اسپایدرمن 2 باشیم. این می تواند در قالب یک استر اگ یا ارجاع کوچک باشد یا ماموریتی فرعی که به بازی ولورین مرتبط باشد. در هر صورت این همکاری به هر شکل انجام گردد، شگفت انگیز خواهد بود.

بازی اسپایدرمن 2 در 20 اکتبر (28 مهر) امسال به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 تئوری اسپایدرمن 2 که شانس خوبی برای تحقق دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تئوری اسپایدرمن 2 که شانس خوبی برای تحقق دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید