کسب رتبه شاخص و برتر توسط مدیریت امور شهری و شهرداری های استان سمنان

به گزارش موسیقی آتش، در سال 1399 و به واسطه ارزیابی های اجرا شده، شهرداری استان سمنان در سطح کشور، رتبه شاخص و برتر را کسب کردند.

کسب رتبه شاخص و برتر توسط مدیریت امور شهری و شهرداری های استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در سال 1399 و به واسطه ارزیابی های اجرا شده، شهرداری استان سمنان در سطح کشور، رتبه شاخص و برتر را کسب کردند.

به گزارش موسیقی آتش سمنان؛ فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گردهمایی شهرداران استان، گفت: با اقدامات و تلاش های مطلوب اجرا شده از سوی شهرداری های استان در سال 1399، استان سمنان توانست در بحث مدیریت امور شهری و شهرداری ها در سطح کشور، رتبه شاخص و برتر را کسب کند که جای تقدیر و تشکر و شکرگزاری دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای یکساله شهرداران استان، اضافه کرد: در سال 1399 که سالی بسیار سخت در حوزه های مختلف بود، شهرداران ما به عنوان مردان روزهای سخت، تلاشهای مطلوبی را در دستور کار خود قرار دادند و با مسائل و سختی ها مقابله کردند.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: در سال گذشته، شهرداری ها در بحث مقابله با بیماری منحوس کرونا نیز تلاش ویژه، موثر و ارزنده ای داشتند که انشالله این تلاش در سال 1400 ادامه دار بوده و با پایان بیماری کرونا در سال جاری، سال 1400 سالی پر از روشنایی و امید برای همگان باشد.

وی با اشاره به این مطلب که شهرداری ها در آسایش و آرامش مردم تاثیرگذار خواهند بود، اذعان داشت:انشالله در سال جدید، با تلاش مضاعف در بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در حوزه مدیریت امور شهری، شاهد افزایش نشاط، امید، آسایش و شادابی در جامعه باشیم.

فخری خاطر نشان کرد: استان سمنان در بحث تخلفات در حوزه شوراهای اسلامی و شهرداری ها، از استان های پاک است و کمترین مشکل را در این حوزه تا کنون داشتیم.

وی در ادامه خطاب به شهراداران تاکید کرد: توجه به بحث حسابرسی و انجام این مهم قبل از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر، مرتفع نمودن نقاط حادثه خیز شهرها، توجه به مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان و اقدامات لازم در خصوص تکمیل پروژه های ناتمام حوزه شهرداری ها از مواردی است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

فخری همچنین با تاکید بر اینکه شهرداران نیاز است تا بحث واکسیناسیون پاکبان ها در برابر ویروس کرونا را در اولویت کاری قرار دهند، خاطر نشان کرد: بحث نیاز های آموزشی شهرداری ها در سال 1400، بحث حسابرسی شهرداری ها و اعتبارات ماده 58، مورد توجه قرار داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "کسب رتبه شاخص و برتر توسط مدیریت امور شهری و شهرداری های استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه شاخص و برتر توسط مدیریت امور شهری و شهرداری های استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید