خبرنگاران برای تحقق شعار سال باید موانع اقتصادی را برداریم

به گزارش موسیقی آتش، کرمانشاه ـ خبرنگاران ـ فرماندار پاوه گفت: در راستای تحقق شعار امسال و برای بی اثر و خنثی کردن تحریم های ظالمانه دشمنان باید موانع پیشرفت های اقتصادی در کشور را برداریم.

خبرنگاران برای تحقق شعار سال باید موانع اقتصادی را برداریم

پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار موسیقی آتش، اضافه نمود: حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین و نوآور برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی در منطقه و جهان بسیار ضروری و راهبردی است.

وی شرح داد: برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال همه مسولان باید در سال جاری ریل گذاری اقتصادی را با هدف استقلال و بی اثرکردن تحریم ها در دستور کار قرار دهند.

فرماندار پاوه گفت: سال جاری یکی از مهمترین انتخابات های چند دهه اخیر را پیش رو خواهیم داشت و ملت ایران با انتخاب هوشمندانه خود می توانند شتاب دهنده بلامنازعی برای موفقیت ها و پیروزی های آینده باشند .

ایده پور ادامه داد: سال 99 سال پیروزی اراده ملت ایران بر تحریم های ظالمانه و سال مقابله موثر و فراگیر بر بیماری مهلک و جهانگیر کرونا بود .

وی اضافه نمود: مقاومت ، خلاقیت و صبر و شکیبایی ملت ایران برای جهانیان این امر را مبرهن نمود که مردم ایران موانع کوچک و بزرگ را از پیش پای خود بر می دارند تا به قله پیروزی و استقلال کامل برسند.

به گزارش موسیقی آتش، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.

نگاهی به شعار سال های گذشته نشان می دهد که طی دست کم یک دهه گذشته، تحول در اقتصاد کشور مهمترین دغدغه رهبری بوده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برای تحقق شعار سال باید موانع اقتصادی را برداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برای تحقق شعار سال باید موانع اقتصادی را برداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید