چگونه پست های پیشنهادی فید اینستاگرام را برای یک ماه کامل غیرفعال کنیم؟

به گزارش موسیقی آتش، اگر اخبار مربوط به شبکه اجتماعی اینستاگرام را دنبال نموده باشید، احتمالاً می دانید که اینستاگرام قرار است بعضی از قابلیت هایی که به تقلید از تیک تاک در اختیار کاربرانش قرار داده را به حالت اولیه برگرداند. اما این موضوع شامل پست های پیشنهادی فید اصلی اینستاگرام نمی گردد و کاربران پس از مشاهده تمامی پست های دنبال کنندگان خود، شاهد پست های پیشنهادی این پلتفرم بر اساس فعالیتشان خواهند بود. برای نمونه، اگر شما بیشتر پست های مرتبط به ورزش را دوست دارید و به اشتراک می گذارید، اینستاگرام تعداد بیشتری از آن ها را به شما نشان می دهد. اگرچه ممکن است این قابلیت برای بعضی از افراد کاربردی باشد، اما همه آن ها با این قضیه موافق نیستند. ظاهراً راه حلی برای غیرفعال کردن پیشنهادات فید اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

چگونه پست های پیشنهادی فید اینستاگرام را برای یک ماه کامل غیرفعال کنیم؟

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام اوایل این هفته به طور اتفاقی در یکی از استوری های خود به این موضوع اشاره نمود که کاربران می توانند پیشنهادات فید اینستاگرام را برای یک ماه کامل غیرفعال نمایند. برای انجام دادن این کار کافی است مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

  • اینستاگرام را باز نموده و آغاز به اسکرول کردن پست های دنبال نمایندگان خود کنید. هنگامی که این پست ها تمام شوند، با یک سری پست هایی روبرو خواهید شد که فید این پلتفرم آن ها را برای نمایش به شما انتخاب نموده است. این پست ها معمولاً با توضیحاتی برای اینکه چرا آن ها را می بینید همراه هستند. برای مثال چون شما پیج فلان را فالو کردید، این پست به شما نشان داده می گردد.
  • روی علامت X در سمت راست پست ضربه بزنید تا آن را پنهان کنید. پس از انجام این کار، متنی را خواهید دید که تأیید می نماید پست مد نظر شما پنهان شده است. اما هدف ما این است که این دسته از پست ها را در فید اصلی اینستاگرام نبینیم. برای همین به سراغ گزینه های پیشنهاد شده می رویم.
  • از بین گزینه های نشان داده شده، گزینه snooze all suggested posts in feed for 30 days یا به تأخیر انداختن همه پست های پیشنهادی در فید اصلی به مدت 30 روز را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه، یک علامت سبز رنگ ظاهر می گردد که تأیید می نماید فید اینستاگرام پست های پیشنهادی شما را طی 30 روز آینده نشان نخواهد داد.

به همین راحتی می توانید از شر این دسته از پست ها برای یک ماه خلاص شوید. به خاطر داشته باشید که لغو کردن نمایش پست های پیشنهادی، مانع از تماشا تبلیغات اینستاگرامی نمی گردد. اما با استفاده از این راهکار می توانید کنترل بیشتری بر نحوه عملکرد این شبکه اجتماعی داشته باشید. بعلاوه باید اشاره کنیم که اکنون می توانید فید خود را با ضربه زدن روی لوگوی اینستاگرام در سمت چپ بالا و انتخاب گزینه Following به ترتیب زمان منتشر شدن پست ها مرتب کنید.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه پست های پیشنهادی فید اینستاگرام را برای یک ماه کامل غیرفعال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پست های پیشنهادی فید اینستاگرام را برای یک ماه کامل غیرفعال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید