سرانجام قرارداد سه بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در تابستان 1400 خبرنگاران

به گزارش موسیقی آتش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کار سختی در تابستان سال 1400 برای حفظ بازیکنان قدیمی این تیم دارد.

سرانجام قرارداد سه بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در تابستان 1400 خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی موسیقی آتش، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای ابتدایی سال 1400 با وقفه ای دو هفته ای به دلیل بازی محبت آمیز تیم ملی با سوریه روبه رو شده است تا باشگاه ها از فرصت به وجود آمده برای برنامه ریزی در راستای اهداف خود استفاده کند.

باشگاه پرسپولیس پس از کسب چهار قهرمانی متوالی در کوشش است تا پنجمین جام زرین فوتبال باشگاهی ایران را نیز از آن خود کند تا رکورد را دست نیافتنی تر از همواره کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس در کنار رسیدن به این رویا دغدغه های دیگری را نیز دارند که قطعاً برای یحیی گل محمدی در قامت سرمربی این تیم نیز وجود دارد.

بازیکنان قدیمی و اصلی پرسپولیس در خاتمه فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران قراردادشان با سرخ ها به اتمام می رسد و می توانند این تیم را به مقصد باشگاه های دیگر به راحتی ترک نمایند.

احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری جزو بازیکنانی هستند که در خاتمه فصل قراردادشان با سرخ ها به اتمام می رسد و می توانند جمع شاگردان یحیی گل محمدی را ترک نمایند.

بازیکنانی که به واسطه عملکرد مطلوب خود در ترکیب پرسپولیس با پیشنهاداتی از لیگ های عربی نظیر کشور قطر روبه رو شده اند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید مهره های اصلی سرمربی این تیم مذاکرات خود را با آنها شروع نموده است اما هنوز به توافق نهایی نرسیده است تا با چالشی جدی در سال 1400 روبه رو گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از هیات مدیره ماموریت یافته تا قرارداد بازیکنان مد نظر یحیی را تمدید کند به روزهایی نزدیک می گردد که مدیران عامل قبلی این تیم را به چالش جدی کشیده بود و تعدادی از آنها را ناچار به استعفا از مقام خود نیز کرد.

باید دید سمیعی برای حفظ بازیکنان قدیمی و باتجربه پرسپولیس چه تدبیری خواهد داشت تا بتواند نظر طرفداران پرسپولیس را به خود جلب نموده و یحیی را همچون تابستان سال گذشته با رفتن بازیکنان اصلی خود روبه رو نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرانجام قرارداد سه بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در تابستان 1400 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام قرارداد سه بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس در تابستان 1400 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید