شرایط تیم فوتبال شاهین یکشنبه معین می شود

به گزارش موسیقی آتش، رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در حال بررسی پیشنهادها هستیم و شرایط واگذاری یا واگذارنشدن امتیار تیم فوتبال شاهین یکشنبه مشخص می شود.

شرایط تیم فوتبال شاهین یکشنبه معین می شود

به گزارش از، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نام کرد: هیچ چیزی در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به شخص حقیقی نهایی نشده است. پیشنهادهایی از سوی اشخاص حقیقی برای همکاری دریافت شده است که در حال بررسی این پیشنهادها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه شاهین به مالک باشگاه برق منتفی شده است، گفت: پیشنهادهایی را که از آقای شیروانی مالک باشگاه برق شیراز و یا اشخاص و نهادی دیگر دریافت کرده ایم، بررسی می کنیم و تا یکشنبه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: پس از نهایی شدن موضوع، واگذارشدن یا واگذارنشدن این تیم رسانه ای خواهد شد.

پورکبگانی در پاسخ به این پرسش که غیر از مالک برق شیراز، اشخاص یا نهاد دیگری برای همکاری پیشنهاد داده است یا خیر گفت: بله اشخاص دیگری هم هستند که پیشنهادهایی ارائه داده اند که در حال بررسی پیشنهادها هستیم.

در همین حال امیرحسین محتشم در پستی در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است:ان شاءالله باز هم شاهد حضور شاهین شهرداری در بوشهر خواهیم بود و قطعا شورای شهر کمک خواهد کرد دوباره این تیم ریشه دار به فعالیت خود ادامه دهد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط تیم فوتبال شاهین یکشنبه معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تیم فوتبال شاهین یکشنبه معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید