هزار میلیارد برای توسعه مجموعه گردشگری سردابه سرمایه گذاری شد

به گزارش موسیقی آتش، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، هزار میلیارد برای توسعه مجموعه گردشگری سردابه سرمایه گذاری شد.

هزار میلیارد برای توسعه مجموعه گردشگری سردابه سرمایه گذاری شد

قضیه چیست؟

فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی اردبیل گفت: هزار میلیارد ریال برای توسعه مجموعه جهانگردی سردابه سرمایه گذاری شده و این پروژه در حال اجراست.

کیسان اضافه نمود: مجتمع جهانگردی سردابه از جمله طرح های مهم در بخش جهانگردی بشمار می رود که با توجه به ظرفیت بالای این مجموعه برای جذب جهانگرد، توسعه آن جز برنامه ها قرار گرفت.

او با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه این مجموعه جهانگردی بیان نمود: هزار میلیارد ریال توسط سرمایه گذار طرح برای توسعه این مجتمع سرمایه گذاری شده و پروژه در دست اجراست.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی اردبیل اضافه نمود: با بهره برداری از طرح توسعه این مجموعه جهانگردی برای 120 نفر اشتغالزایی خواهد شد و در کنار رونق بخش جهانگردی شاهد توسعه اشتغال در منطقه نیز خواهیم بود.

او در مورد ظرفیت های جهانگردی سردابه بیان نمود: سردابه از جمله مناطق مهم جهانگردی استان بشمار می رود که با توجه به جاذبه ها و قابلیت های آن تلاش می کنیم از سرمایه گذاران در این منطقه برای رونق صنعت جهانگردی استان حمایت کنیم.

منبع: همگردی

به "هزار میلیارد برای توسعه مجموعه گردشگری سردابه سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار میلیارد برای توسعه مجموعه گردشگری سردابه سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید