360 هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال اجراست

به گزارش موسیقی آتش، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، 360 هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال اجراست.

360 هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال اجراست

احمد تجری، مدیر کل سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین دوره آموزشی معاونان و کارشناسان سرمایه گذاری و گردشگری کشور در تبریز بر توجه مدیران بخش گردشگری به شیوه های نو تامین منابع مالی برای ارتقای شرایط زیرساختهای گردشگری تاکید نمود و ادامه داد: سیستم های بانکی منابع محدودی دارند و به همین علت قطعا احتیاج داریم تا شیوه های دیگر مالی را برای ارتقای شرایط مالی و منابع مالی شناسایی و استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کنترل و تامین منابع، مدیریت هزینه ها و جلوگیری از انحراف طرح ها از مهمترین اهداف این دوره های آموزشی است.

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان شرقی هم در این رویداد با بیان اینکه دولت از کمبود منابع مالی و ناترازی سیستم بانکی رنج می برد، اظهار کرد: در ساختار سنتی اقتصاد ایران متاسفانه بانک محور بوده و این بیشترین ضربه را به کشور زده است.

وی گفت: اگر فکری برای استفاده از روشهای دیگر تامین مالی نکنیم، شاخص های مالی پایین آمده و شاهد از دست دادن ظرفیت گردشگری کشور خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان شرقی با اشاه به اینکه گردشگری صنعتی است که به توسعه پایدار ختم می گردد، اعلام کرد: پروژه های بسیاری به وسیله بخش خصوصی در استان در حال اجراست و آذربایجان شرقی این قابلیت را دارد تا گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب کند.

منبع: همگردی

به "360 هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "360 هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید