نصب بیش از 700 قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه های مرکز

به گزارش موسیقی آتش، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب و بازسازی تجهیزات ایمنی ترافیک در سطح شهر تهران اطلاع داد.

نصب بیش از 700 قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه های مرکز

به گزارش گروه اجتماعی موسیقی آتش به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، محمدرضا شیخ بهایی گفت: این سازمان برای تامین ایمنی شهروندان و به حداقل رساندن حوادث رانندگی، اقدام به نصب و بازسازی تجهیزات حوزه ایمنی ترافیک در شریان های اصلی و بزرگراهی شهر تهران نموده است.

شیخ بهایی با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده و بازدید های میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک، نقاط ورودی و خروجی بزرگراهی سطح شهر تهران که احتیاج به نصب و یا بازسازی تجهیزات ایمنی داشته شناسایی شده، اظهار کرد: بیش از 700 قطعه از جمله 494 عدد استوانه ایمنی و 251 قطعه کاشن تانک (مخازن شبرنگی از جنس پلاستیک) در این نقاط نصب شده است.

وی بعلاوه از تسمه کشی و بازسازی 503 قطعه کاشن تانک موجود در سطح شهر اطلاع داد و اضافه نمود: در امسال تا به امروز 950 نقطه احتیاجمند تجهیزات ایمنی در سطح بزرگراه های مرکز شناسایی شده و در 875 مورد از این نقاط عملیات نصب و بازسازی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نصب بیش از 700 قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه های مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب بیش از 700 قطعه تجهیزات ایمنی ترافیک در بزرگراه های مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید