نبرد دایناسور و سفره ماهی!

به گزارش موسیقی آتش، هرچند در دوران کنونی خودروهای الکتریکی در حال سلطه بر صنعت خودروسازی هستند اما هنوز هم خودروهای بنزینی بسیار قدرتمندی در بازار حضور دارند زیرا امروزه خودروسازان بیش از هر زمان دیگری در محصولات خود قدرت تولید می کنند و قوی ترین خودروهای پرفورمنس تاریخ را روانهٔ بازار می کنند.

نبرد دایناسور و سفره ماهی!

به گزارش موسیقی آتش، این رویه تا جایی پیش رفته که هم اکنون در بازار حتی یک پیکاپ 700 اسب بخاری هم داریم.

منظور ما رم TRX است که برای نبرد با فورد رپتور به بازار آمده اما این دایناسور خشمگین در برابر نمادی مثل کوروت C8 چگونه عمل می کند؟

هنسی می خواهد به این سؤال پاسخ دهد و به همین دلیل یک TRX را در پیست آزمایشی خود در برابر یک سفره ماهی موتور وسط قرار داده است.

TRX حاضر در این ویدئو کاملاً نو بوده و تازه تحویل گرفته شده است. زیر کاپوت این هیولا همان نیروگاه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ مشهور هلکت قرار گرفته که در اینجا 702 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

به لطف این نیرو، سوپر پیکاپ رم ظرف 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. هرچند کوروت بسیار ضعیف تر از TRX است اما از سوی دیگر بسیار کوچک تر و سبک تر هم هست.

در سینهٔ این سوپراسپرت پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی جنرال موتورز قرار گرفته که 495 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

در مسابقهٔ اول، TRX به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک خود شروع بهتری دارد و در ابتدا جلو می افتد اما در ادامه کوروت تا حدود سرعت 90 کیلومتر بر ساعت خود را به رقیب می رساند و در نهایت با پشت سر گذاشتن آن پیروز می شود.

در مسابقهٔ دوم هم همین نتیجه تکرار می شود و TRX پس از شروع بهتر، نهایتاً مغلوب کوروت می شود البته قطعاً این ویدئو نمی تواند نشان دهندهٔ رجحان یکی از این خودروها نسبت به دیگری باشد زیرا دو خودرو هیچ سنخیتی باهم ندارند اما بااین حال، تماشای اینکه یک پیکاپ غول پیکر آفرودی می تواند با یک سوپراسپرت موتور وسط رقابت کند بسیار هیجان انگیز است.

تعداد بازدید : 93

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

به "نبرد دایناسور و سفره ماهی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد دایناسور و سفره ماهی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید