منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن

به گزارش موسیقی آتش، ژاپن یکی از خیره کننده ترین کشورهای جهان است که طیف وسیعی از جاذبه های طبیعت را در خود جای داده است. از سواحل نیمه گرمسیری گرفته تا کوه های برفی و از خطوط آسمان آینده نگر تا معابد باستانی، مسافران و گردشگران را مجذوب نموده است. منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان روانه خود نموده است. برای این که یک سفر آسیایی فراموش نشدنی داشته باشید، کشور ژاپن انتخاب فوق العاده ای برای بازدید است. اگر نمی دانید برای برترین تجربه به کدام نقطه از ژاپن بروید با ما همراه باشید.

منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن

آنچه در این مطلب می خوانید

  • ژاپن و تماشای های مجذوب نمایندهش
  • لیستی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن
    • کامیکوچی (ناگانو)
    • تنگه تاکاچیهو
    • تابگاتاکی
    • پل توگتسو
    • کوه فوجی
    • تراس برنج هوشیتوگه
    • برکه آبی شیروگان
    • دره کیوتسو و تونل نور
    • دریاچه تووادا
  • پربازدیدترین چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن
  • 6 جزیره زیبای ژاپن
    • جزیره گرددو
    • یا کوشیما
    • جزیره میاکو
    • جزیره سونوشیما
    • جزایر اوگاساوارا
    • جزیره سادو
  • تجربه شخصی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

ژاپن و تماشای های مجذوب نمایندهش

ژاپن کشور کوچک آسیایی است که یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در زمینه صنعت، تاریخ و فرهنگ است. قدمت این سرزمین به هزاران سال قبل برمی گردد. ژاپن دارای 16 ملک میراث جهانی است که از جمله آن زیارتگاه های تاریخی، معابد، قلعه های شرقی و شگفتی های طبیعی را می توان نام برد.

سالانه میلیون ها جهانگرد تور ژاپن را برای بازدید انتخاب می نمایند. همه تماشای ها در ژاپن بسیار ایمن و با دقت نگهداری می شوند. در این کشور رستوران ها، غذاهای خیابانی مقرون به صرفه، سیستم حمل و نقل سریع و زیباترین مکان های تماشای وجود دارد که گردش چند روزه را برای افراد راحت می نماید.

لیستی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن

کاخ های امپراطوری در این شهر همراه با آسمان خراش های خود در کنار طبیعت زیبا، چشم انداز ها شگفت انگیزی را شکل داده است. از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن می توان به معابد و زیارتگاه ها با قدمت بالا اشاره نمود.

مهم ترین جشنواره های فرهنگی در این معابد برگزار می شوند که سخن از جنبه های نمادین ژاپن دارند. ما تعدادی از زیباترین مکان های ژاپن را برای شما انتخاب کردیم که ارزش تماشا را دارند؛ این مکان ها عبارت اند از:

کامیکوچی (ناگانو)

بخشی از پارک ملی چوبو سانگاکو است که می توانید از طبیعت دست نخورده آن لذت ببرید. جاهای پیشنهادی برای بازدید، برکه تایسو و پل کاپاباشی است که مکان عالی برای تماشا چشم انداز ها زیبا است.

تنگه تاکاچیهو

یکی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن در بخش شمال غربی استان میازاکی، تنگه تاکاچیهو است. گدازه ها و رسوبات ناشی از فوران های کوه آسو در طول زمان این تنگه تماشای را شکل داده است. تنگه تاکاچیهومکان های تاریخی و معنوی مانند معبد تاکاچی هو و معبد آمانو ایواتو را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید

کویاسان ژاپن کجاست ؟ آدرس + تصاویر

تابگاتاکی

یکی از آبشارهای ژاپن است که تنها 10 متر ارتفاع و 20 متر عرض دارد. در اثر فوران آتشفشانی، حدود 90 هزار سال پیش شکل گرفته است. گفته می گردد در ایجاد دهانه کوه آسو نیز نقش مهمی داشته است.

پل توگتسو

این پل نمادین در منطقه آراشیاما واقع شده است که در قرن 9 ساخته شد. بعدها چندین بار به علت خسارت ناشی از طوفان و سیل بازسازی شد. توگتسو در زبان ژاپنی به معنای عبور از ماه است؛ به این معنی که ماه درحال عبور از پل است.

کوه فوجی

یکی از محبوب ترین چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن کوه فوجی است. معروف ترین کوهی که در طول قرن ها، مورد علاقه جهانگردان بوده است. چندین مسیر پیاده روی به سمت قله و بعلاوه در پایه کوه وجود دارد که این مسیر حتی برای مبتدیان هم لذت بخش است. این کوه زیبا به 5 دریاچه خوش چشم انداز اشاره دارد که طیف وسیعی از فعالیت های فضای باز را ارائه می دهند.

تراس برنج هوشیتوگه

این مکان تماشای نمادین حدود 200 شالیزار برنج و 150 هکتار وسعت دارد. چشم انداز طبیعی زیبایی را به وجود آورده است که برترین ماه بازدید آن ژوئن و سپتامبر است. در این مکان می توانید یک نگاه اجمالی به دریایی از ابرها به همراه شالیزارها با چشم انداز ای پر از آب داشته باشید.

بیشتر بخوانید

مجسمه بودای ژاپن | تاریخچه + آدرس و جزئیات

برکه آبی شیروگان

این برکه خوش چشم انداز در قلب هوکایدو است که به طور تصادفی با ساخت یک سد مصنوعی در کنار رودخانه شیروگان ایجاد شد. ذرات موجود در آب، نور خورشید را منعکس می نمایند که نتیجه آن رنگ آبی مجذوب نمایندهی است که برای ما قابل مشاهده می گردد.

دره کیوتسو و تونل نور

تنگه کیوتسو در استان نیگاتا یک شگفتی طبیعی با ستون های آتشفشانی است که درز ستونی هم نامیده می گردد. این دره مشرف به چشم انداز چشمگیر رودخانه است. تونلی به طول 750 متر دارد که به دره منتهی می گردد تا بازتماشامایندگان بتوانند از زیبایی آن تماشا نمایند.

دریاچه تووادا

این دریاچه از 2 استان آئوموری و آکیتا عبور می نماید که انعکاس خیره نماینده در سطح دریاچه و طبیعت زیبایی را به بازتماشامایندگان نشان می دهد. در این دریاچه می توانید از بعضی فعالیت های فضای باز به ویژه کایاک سواری لذت ببرید.

پربازدیدترین چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن

چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن در شهرهای مدرن و بزرگ این کشور واقع شده است که برای مسافران تاثیرگذار است. بنابر جدیدترین آمار وب سایت معتبر Economist Intelligence unit شهر توکیو و اوساکا در میان 10 شهر زنده و پر جنب وجوش قرار گرفته است. از پربازدیدترین مکان های تماشای ژاپن می توان موارد زیر را هم اضافه نمود.

پربازدیدترینچشم انداز هامکان
معبدکینکاکوجیکیوتو
کومانوکودواستانواکایاما
تنگهتاکاچیهومیازاکی
قلعههیمجیاستانهیوگو
سواحلایشیگاکیاوکیناوا
یاکوشیماکاگو شیما
قلعه هیمجیهیوگو
قلعه هیکونهاستان شیگا
قلعه هیروساکیاستان آئوموری
قلعه ماتسوموتوتوکیو

6 جزیره زیبای ژاپن

جزایر از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن است که از نوک شرقی روسیه تا سواحل نیمه گرمسیری دریای شرقی چین امتداد دارد. جزایر اصلی در منطقه معتدل قرار دارند که برترین زمان برای بازدید آن بهار و پاییز است.

بازدید از ژاپن یک ماجراجویی به یاد ماندنی خواهد بود؛ به این علت که لیست بی پایانی از جاذبه های تماشای و فعالیت های سرگرم نماینده را ارائه می دهد که در هیچ کشور دیگری تجربه نخواهید کرد. این کشور دارای هزاران جزایر مجذوب نماینده است که احتیاج به بازدیدهای مکرر دارد. ما در ادامه به تعدادی از جزیره های توریستی ژاپن اشاره نموده ایم.

جزیره گرددو

این جزیره یکی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن است که در دریای ستو واقع شده است. دارای درختان زیبای زیتون، طبیعت غنی و سواحل آبی شفافی است. نقطه معین جزیره جاده فرشته است که در هنگام جذرومد این مسیر ظاهر می گردد و می توانید از آن جا عبور کنید.

یا کوشیما

این جزیره دور افتاده ای که در جنوب ژاپن واقع شده است از نقطه عالی برای علاقمندان به پیاده روی است. به خاطر این که 90 درصد از این جزیره به وسیله جنگل ها و منطقه ها کوهستانی پوشیده شده است. از نکات جالب این مسیر، وجود درخت سرو بزرگ باستانی است که قدمت آن حدود 2000 تا 7200 سال تخمین زده می گردد.

جزیره میاکو

جزیره میاکو یکی از زیباترین مکان ها است که از صخره های مرجانی ساخته شده است. به خاطر شنا، غواصی و سواحل شنی سفید هم معروف است. ساحل شگفت انگیز با ماسه های ریزی دارد که به عنوان یکی از زیباترین سواحل ژاپن از آن یاد می گردد.

بیشتر بخوانید

جاذبه های تماشای اوساکا + تصاویر

جزیره سونوشیما

این جزیره تماشای در غرب استان یاماگوچی واقع شده است که با پل بزرگی به ژاپن متصل می گردد. این پل 1780 متری به بازتماشامایندگان یاری می نماید تا در حین لذت بردن از چشم انداز ها اقیانوس به جزیره زیبا هم دسترسی داشته باشند.

جزایر اوگاساوارا

یکی از جزایر دورافتاده ای است که در 1000 کیلومتری جنوب توکیو واقع شده است و به وسیله کشتی قابل دسترسی است. اقیانوس سبز زمرد و سواحل شنی سفید این امکان را می دهد تا از شلوغی شهرهای بزرگ دور شوید. این مکان در سال 2011 به طور رسمی به عنوان یک میراث جهانی یونسکو معرفی گردید.

جزیره سادو

سواحل صخره ای و آب های زمردی در امتداد ساحل جزیره سادو مکان مجذوب نمایندهی برای کایاک سواری یا غواصی است. بعلاوه، جنگل های سرو شگفت انگیزی در این مکان وجود دارد که به همان مقدار چشم گیر هستند.

تجربه شخصی از چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن

زمان مورد علاقه من از بازدید کشور ژاپن در بهار، فصل شکوفه های گیلاس است. قدم زدن در باغ های زیبا و مسیرهای سنگی با هوا و چشم انداز ها مطبوع به من آرامش می دهد. در مقایسه با بسیاری از معابد پرزرق وبرق این زیارتگاه های ژاپنی، درخشش متواضعانه و قابل احترامی را دارتد. توصیف چشم انداز ها این کشور قابل گفتن نیست و طبیعتی باورنکردنی دارد.

به هر نقطه از این کشور سفر می کردم با چشم انداز ها خیره نماینده ای و طبیعت بکر فراوان روبه رو می شدم. سازه های تاریخی و بناهای فرهنگی هم از دیگر مجذوب نمایندهیت های این سرزمین است. در عین حال، ژاپن واقعا کشور اسرارآمیز، زیبا و سرشار از منابع غنی جهانگردی است که تجربه سفر رنگارنگی را برای من می سازد. کم تر کسی پیدا می گردد که در سفر به ژاپن از این چشم انداز ها تماشای غافل گردد.

سخن پایانی

تعداد بیشماری از مکان های زیبا در سراسر کشور ژاپن وجود دارند که ارزش بازدید را دارد و شما را شگفت زده می نماید. چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن ترکیب تاریخ غنی با فرهنگ مدرن، غذاهای متنوع دارد. بعلاوه انواع روش های حمل و نقل و جاذبه های توریستی این کشور را به یکی از محبوب ترین مقاصد جهانگردی در جهان تبدیل نموده است.

همان طور که می دانید مکان های زیبای ژاپن برای بازدید کم نیست. بنابراین، برای سفر به این کشور و برای تماشا چشم انداز ها مجذوب نماینده در شهرهای مختلف به ماه ها زمان احتیاج خواهید داشت.

سوالات متداول

برترین چشم انداز ها تماشای و مجذوب نماینده ژاپن را نام ببرید؟

ژاپن از جمله کشورهای پیشرفته و زیبایی است که چشم انداز ها تماشای بسیاری دارد. بعضی از این مکان های مجذوب نماینده شامل کوه فوجی، پل توگتسو، تابگاتاکی، تنگه تاکاچیهو، کامیکوچی می شوند.

محبوب ترین جزایر تماشای ژاپن کدام است؟

جزیره های زیادی در این کشور وجود دارند که معروف ترین آن ها جزیره گرددو، یاکوشیما، جزیره میاکو، جزیره اوگاساوارا و سونوشیما است.

قدیمی ترین و مهم ترین قلعه های ژاپن را نام ببرید؟

قدیمی ترین و بزرگ ترین قلعه هیمجی ژاپن است که قلعه اوساکا، هیکونه، هیروساکی و ماتسوموتو از دیگر قلعه های مهم این کشور محسوب می شوند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از موسیقی آتش کلیک کنید.

خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک

به "منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره ها دیدنی و مجذوب کننده ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید