لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد

به گزارش موسیقی آتش، طبق اطلاعات تأیید شده، گروه های گشت و نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه قطعات هواپیمای مسافربری آن-26 با 28 مسافر و خدمه را در منطقه ها ساحلی منطقه کامچاتکا پیدا کردند، این حادثه بازمانده ای ندارد.

لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد

به گزارش گروه بین الملل موسیقی آتش به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی هواپیمایی روسیه دقایقی قبل گفت که نیروهای امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه قطعات به جای مانده از هواپیمای مسافری آن-26 مفقود شده در منطقه کامچاتکا را پیدا کردند و دیگر معین شده که هیچیک از سرنشینان زنده نمانده است.

این دفتر با معین کردن محل سقوط این هواپیما در 4 الی 5 کیلومتری از باند فرود در خطوط ساحلی منطقه، اضافه کرد که کار به خاطر شرایط خاص جغرافیایی منطقه کمی سخت است.

آلکسی خرابروف مدیرکل شرکت هواپیمایی کامچاتکا هم تأیید کرد که لاشه هواپیمای مسافربری آن-26 پیدا شده است. به گفته وی، هنوز نمی توان بطور دقیق جزییات را معین کرد و با روشن شدن هوا شخصاً به منطقه عزیمت خواهد کرد.

هواپیمای مذکور که امروز (سه شنبه) با 22 مسافر، از جمله دو کودک خردسال و چند مقام دولتی منطقه و 6 خدمه، در راستا پتروپاولوفسک به سمت پالانا در منطقه کامچاتکا در حال پرواز بود، قبل از نزدیک شدن به باند فرود، از صفحه رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاشه هواپیمای مسافربری در منطقه کامچاتکای روسیه پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید