فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد

به گزارش موسیقی آتش، مدافع بلژیکی تیم فوتبال تاتنهام می گوید ماندنش در این تیم قطعی نیست و ترجیح می دهد دوران بازیگری اش را در تیمی دیگر ادامه دهد.

فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد

به گزارش موسیقی آتش، یان فرتونگن خبر توافق خود با باشگاه تاتنهام برای تمدید قرارداد روبه انتهاش را تکذیب کرد و به این ترتیب احتمال پیوستن اش به اینتر به عنوان بازیکن آزاد قوت گرفت.

فرتونگن که فردا (آدینه)33 ساله می گردد تا انتها فصل جاری با تاتنهام قرارداد دارد و ظاهراً او شانسی برای جام بردن با این تیم برای خودش متصور نیست و ترجیح می دهد که سال های انتهای دوران بازیگری اش را در تیمی سپری کند که در آن امکان تحقق این هدف را داشته باشد.

فرتونگن در کانال پلی اسپورت کات گفت: من می خواهم با یک باشگاه مناسب قرارداد ببندم. این باشگاه می تواند تاتنهام باشد یا باشگاهی دیگر. برای من مهم این است تیمی که با آن قرار می بندم جاه طلب باشد چون می خواهم در اروپا (لیگ قهرمانان) بازی کنم و شانس بازی در تیم ملی را هم داشته باشم.

در همین حال سایت HNL بلژیک مدعی شده که احتمال ماندن فرتونگن در جمع شاگردان ژوزه مورینیو ضعیف است و او اسپانیا و ایتالیا را به عنوان مقاصد بعدی خود در نظر گرفته است به خصوص که او تمایل دارد یک زبان خارجی دیگر را هم یاد بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید