فراخوان جمع آوری کتاب برای یک کتابخانه در کوار

به گزارش موسیقی آتش، مجید خادم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، گفت: بنیاد خیریه کتاب حیرت، برای اولین پروژه خود در سال 1400 و به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، در تلاش است تا کتابخانه ای با 500 جلد کتاب در مدرسه دخترانه زینبیه در مظفری شهرستان کوار تأسیس کند و به دانش آموزان هدیه دهد.

فراخوان جمع آوری کتاب برای یک کتابخانه در کوار

به گفته دبیر دوسالانه ادبی حیرت، تا به امروز حدود 250 کتاب با کمک اعضای انجمن خریداری شده است. از علاقه مندان درخواست می شود کتاب های اضافی خود را که خوانده اید و به آن ها نیازی ندارید، از 1 تا 22 خردادماه به دست این بنیاد برسانند تا بتوان کتابخانه را در هفته آخر خرداد افتتاح کرد.

وی با بیان اینکه کتاب ها در محل ساختمان مدرسه و انجمن حیرت جمع آوری خواهند شد، اضافه نمود: کتاب ها می توانند برای هر رده سنی و در هر موضوعی به جز کمک درسی و کنکور باشند. نو یا کهنه بودن کتاب ها اهمیت چندانی ندارد.

خادم خطاب به همراهان این طرح نیک اندیشانه، گفت: لطفاً هر تعداد که می توانید، کتاب به دست ما برسانید. در خانهٔ هرکدام از ما تعدادی کتاب انبار شده که دیگر نیازی به آن ها نداریم و می توانیم از این راه، از رکود و سکون خارج و به راستا پرفایده ای واردشان کنیم.

وی درباره رده سنی دختران محصل در این مدرسه، گفت: این دانش آموزان در رده متوسطه قرار دارند و بین 13 تا 18 سال هستند.

یادآور می شود: علاقه مندان به مشارکت در این طرح می توانند کتاب های خود را به نشانی: شیراز، بلوار زند، خیابان انوری، کوچه یک، پلاک 101 ارسال کنند یا تحویل دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فراخوان جمع آوری کتاب برای یک کتابخانه در کوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جمع آوری کتاب برای یک کتابخانه در کوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید