سه شنبه تکلیف حضو رونالدو مقابل بارسلونا معین می گردد

به گزارش موسیقی آتش، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در کوشش است تا خود را برای بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

سه شنبه تکلیف حضو رونالدو مقابل بارسلونا معین می گردد

به گزارش گروه ورزشی موسیقی آتش به نقل از نشریه توتو اسپورت ایتالیا، نتیجه تست کرونای رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس همچنان مثبت است، ولی انتظار می رود نتیجه تست این ابرستاره تا سه شنبه منفی گردد و این بازیکن بتواند مقابل رقیب سنتی اش مسی بار دیگر بازی کند.

رونالدو همچنان با گذشت 13 روز از ابتلایش به کرونا تستش مثبت است البته این ابرستاره در منزل شخصی خود تمریناتش را پیگیری می نماید و هیچ علائمی از کرونا ندارد و شرایط جسمانی اش عالی است.

رونالدو برای آخرین بار روز گذشته تست کرونا داد، ولی جوابش منفی بود. ملاقات حساس یوونتوس با بارسلونا در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه آینده برگزار می گردد. طبق پروتکل های بهداشتی یوفا هر تیم برای حضور در این رقابت ها باید 24 ساعت قبل جواب تست کرونای بازیکنانش را یوفا تحویل دهد.

به همین خاطر 24 ساعت قبل از این بازی یعنی سه شنبه آینده رونالدو برای آخرین بار تست کرونا می دهد و امیدوار است تا این تست او منفی گردد تا در ملاقات حساس یوونتوس با بارسلونا حضور پیدا کند و بار دیگر مقابل مسی رقیب سنتی اش قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سه شنبه تکلیف حضو رونالدو مقابل بارسلونا معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شنبه تکلیف حضو رونالدو مقابل بارسلونا معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید