ذوب آهن در بسکتبال هم از داور آسیب دید

به گزارش موسیقی آتش، خبرنگاران/اصفهان بازی جذاب و حساس روز گذشته تیم های ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران در حالی که تا دقایق پایانی پایاپای پیش می رفت، در فاصله یک دقیقه و سی و نه ثانیه به پایان بازی داور خطای غیر ورزشی بازیکن خارجی ذوب آهن را گرفت تا تمرکز این تیم در لحظات آخر به هم بریزد و منجر به فزونی مهرام شود، این مساله موجب شد تا باشگاه ذوب آهن در خصوص داوری این دیدار بیانیه ای صادر کند.

ذوب آهن در بسکتبال هم از داور آسیب دید

گویا سریال ناداوری ها دست از سر باشگاه ذوب آهن برنمی دارد و از فوتبال به بسکتبال نیز سرایت کرده است، در بازی روز گذشته تیم های بسکتبال مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان پس از آنکه دو تیم لحظات پایاپایی را طی می کردند در فاصله یک دقیقه و سی و نه ثانیه به انتها بازی و پس از تایم استراحت، دو تیم در حال برگشت به زمین و شروع بازی بودند، که داور خطای رفتار غیر ورزشی بازیکن خارجی ذوب آهن را گرفت، موضوعی که علاوه بر دو ضربه پنالتی مالکیت را نیز به مهرامی ها داد تا علاوه بر جبران یک امتیازی که از حریف اصفهانی خود عقب بودند امتیازات دیگری را نیز به دست آورند.

باشگاه ذوب آهن که اعتقادی به این خطا ندارد، با صدور بیانیه ای خواهان رسیدگی به این مساله شد.

به گزارش موسیقی آتش و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، در این بیانیه آمده است:

به نظر می رسد که کمیته محترم داوران در این فصل صرفا به دنبال پوشش گذاشتن بر اشتباهات داوری است. این کمیته نه تنها هیچ پاسخ محکمه پسند و منطقی در مورد موارد مطرح شده قبلی از سوی این باشگاه نداد، بلکه نسبت به مسئولیت سنگین خود بی توجهی و بی تفاوتی نشان می دهند. تکرار اشتباهات فاحش در بازی ذوب آهن و مهرام دلیل محکم دیگری در اثبات ادعای این باشگاه است.

باشگاه ذوب آهن یکی از باشگاه های ریشه دار در بسکتبال است و سوابق و سیاست این باشگاه همواره دوری از حاشیه، احترام متقابل و تلاش برای مسابقات عادلانه بوده و هست. این باشگاه ضمن اعتراض به داوری و به خصوص خطای غیر ورزشی داور مسابقه که از دفاع قانونی بازیکن ذوب آهن در یک دقیقه و سی و نه ثانیه به انتها بازی و برتری 3 امتیازی ذوب آهن گرفته شد و باعث گشت دو پرتاپ و مالکیت توپ به تیم مهرام و 5 خطا شدن بازیکن خارجی ذوب آهن شود، تقاضای رسیدگی به اعتراض پیرامون این مسایل را دارد.

کاملا مشخص است خطاهای متعدد دو بازیکن که داوران به راحتی از آن گذشتند به یک طرف اما این اشتباه داور تیر خلاصی بود برای تیم ذوب آهن و نتیجه بازی.

اینگونه اتفاقات در جریان مسابقات لیگ این سوال را در ذهن پدیدار می کند که چگونه می توان به برگزاری عادلانه و سالم بازیهای لیگ در آینده امیدوار بود.

به گزارش موسیقی آتش، این بازی در انتها با نتیجه 64-70 به سود مهرام به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذوب آهن در بسکتبال هم از داور آسیب دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن در بسکتبال هم از داور آسیب دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید