خبرنگاران جابجایی حدود یک میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش موسیقی آتش، زاهدان- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 685 هزار و 662 تن کالا با صدور 90 هزار و 648 بارنامه در 2 ماهه نخست سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان حمل شده است.

خبرنگاران جابجایی حدود یک میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

تیمور باقری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار موسیقی آتش با بیان اینکه 109 شرکت حمل و نقل داخلی کالا در سیستان و بلوچستان فعال هستند، اظهارداشت: گندم، آرد و هندوانه عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دستور العمل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل ابلاغ و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در پایانه های بار استان اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تعداد ناوگان باری فعال این استان را 6 هزار 680 دستگاه عنوان کرد و افزود: هم اینک 9 هزار و 458 راننده مشغول به ارائه خدمات در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالای استان هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان باری در کشور گفت: از مالکان ناوگان باری فرسوده بالای 25 سال دعوت می شود با مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به آدرس www.rmto.ir نسبت به آگاهی از شرایط و در صورت لزوم ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جابجایی حدود یک میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جابجایی حدود یک میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید