حضور نداشتن کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار

به گزارش موسیقی آتش، سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به نبود حضور کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار، گفت: برگزاری جلسات با چنین رویه ای کمکی به بازسازی بافت فرسوده و ناکارآمد کرمانشاه نخواهد کرد.

حضور نداشتن کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار

ابراهیم رحیمی زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : راه حل های بعضی از مسائل موجود در کلانشهر کرمانشاه در این جلسه مطرح می شود که نبود حضور بعضی از دستگاه ها سبب توقف طرح ها می شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه ساکن است و براین اساس نیمی از مسائل موجود در استان معطوف به این منطقه خواهد بود اعلام کرد: رویکرد طرح های بازآفرینی شهری در کلانشهر کرمانشاه گستردگی بسیار بیشتری نسبت به سایر شهر ها دارد که فرمانداری کرمانشاه مسئول پیگیری آنهاست.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه از سال های گذشته به طور مداوم آمار 1228 هکتار بافت فرسوده در کلانشهر کرمانشاه از سوی مسئولان تکرار شده، گفت: معضل بافت ناکارآمد کرمانشاه با رویه فعلی بعضی ادارات برای حضور در جلسات سامان نخواهد یافت و مسائل کرمانشاه در حوزه بافت فرسوده و ناکارآمد ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات میز خدمت فرمانداری کرمانشاه در منطقه ها حاشیه نشین کرمانشاه گفت: بسیاری از منطقه ها حاشیه نشین کرمانشاه در زمره بافت فرسوده و ناکارآمد قرار می گیرد که براساس میز خدمت فرمانداری شرایط این منطقه ها آنالیز شده و جلسه امروز برای ارائه راه حل های رفع این مسائل است.

رحیمی زنگنه اظهار کرد: با فراهم کردن شرایط ساخت و ساز در بافت فرسوده به وسیله ساکنان این منطقه ها می توان علاوه بر بهسازی و مقاوم سازی خانه ها در بافت ناکارآمد شهری، مردم بیشتری را خانه دار کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه اضافه کرد: در بافت فرسوده باید امکان استفاده همزمان از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده را فراهم کنیم و از سوی دیگر شهرداری کرمانشاه برای افرادی که قصد ساخت و ساز در این منطقه ها را دارند مواردی همانند تخفیف یا تقسیط در صدور پروانه ساخت را در نظر بگیرد تا بخشی از مسائل کلانشهر کرمانشاه رفع شود.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه جلسات بارآفرینی شهری پایدار ظرفیت مناسبی برای هم افزایی ادارات است، گفت: شهرداری کرمانشاه به عنوان متولی اصلی مدیریت شهری و براساس طرح جامع کرمانشاه یک برنامه کلی با معین شدن نقش هر کدام از دستگاه ها در اجرای این برنامه، برای توانمندسازی بافت فرسوده و ناکارآمد کرمانشاه ارائه کند .

موسیقی آتش کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور نداشتن کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نداشتن کارشناسان بعضی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید