جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال، از جمع بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی

به گزارش موسیقی آتش، باشگاه استقلال شروط آندره آ استراماچونی برای بازگشت به این تیم را پذیرفته و منتظر حل مسائل قانونی برای بازگشت این مربی است.

جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال، از جمع بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی

به گزارش خبرنگار ورزشی موسیقی آتش، با اعلام رسمی باشگاه استقلال برای مذاکره با آندره آ استراماچونی، جزییاتی جدید از مذاکره باشگاه استقلال با این مربی ایتالیایی معین شده است.

پیگیری خبرنگار موسیقی آتش نشان می دهد که مذاکرات با استراماچونی از زمانی شروع شد که مدیران استقلال متوجه شدند با شکایت او باید مبلغی هنگفت به این مربی به عنوان غرامت بپردازند. مبلغی که طبق محاسبه مدیران استقلال بودجه یک فصل این تیم را شامل می شد. به همین دلیل باشگاه استقلال از دو سه ماه پیش و به وسیله چند واسطه رایزنی با این مربی را شروع کرد. مذاکرات در ابتدا به صورت غیرحضوری انجام شد، اما پیش از دربی جام حذفی قرار شد مدیران باشگاه دیداری با سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال داشته باشند.

در این مذاکره، احمد سعادتمند و یکی از معاونانش به همراه استراماچونی، وکیل او و یک ایرانی مقیم در ایتالیا شرکت کردند و توافقات اولیه حاصل شد. استراماچونی چند شرط برای بازگشت به استقلال مطرح نمود که مورد موافقت نهاده شد. بخشی از شروط مذاکره به صورت زیر است:

در ابتدا درباره رقم قرارداد بحث شد که در نهایت دو طرف بر سر مبلغ یک میلیون و 800 هزار یورو به توافق رسیدند. این مبلغ علاوه بر استراماچونی شامل سه دستیار خارجی او نیز خواهد شد.در صورتی که باشگاه استقلال قسط اول را واریز کند، قرارداد رسمی و رونمایی خواهد شد. گفته می گردد قسط اول بین 20 تا 30 درصد کل قرارداد است. استراماچونی همچنین به مدیران باشگاه تأکید نموده که نباید اشتباهات مدیران قبلی تکرار شده و پول باید به حساب وی واریز گردد.

دومین موضوع، حفظ بازیکنانی است که قراردادشان با استقلال به سرانجام می رسد. علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و فرشید باقری نفراتی هستند که جزو تمدیدی های باشگاه استقلال نهاده شده اند و گفته می گردد تنها بازیکنی که از جمع این تیم جدا می گردد، کریمی خواهد بود که مورد توجه یک تیم قطری نهاده شده است.

سومین شرط استراماچونی این بود که پس از سرانجام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران می آید و قصد ندارد در این برهه روی نیمکت استقلال بنشیند. این مسابقات از 24 شهریور شروع می گردد و استراماچونی میخواهد برای فصل آینده لیگ برتر راهنمایی استقلال را برعهده بگیرد.

فراهم شدن زمین تمرینی مناسب (دو زمین تمرین)، سالن بدنسازی و حفظ و ترمیم زمین در فصل های مختلف سال.

باشگاه استقلال باید برای حضور استراماچونی و برنامه جدی خود تضمین بدهد تا مشکلاتی ایجاد نگردد.

غیر از بخشی از شروط اصلی، استراماچونی خواهان منزل مناسب، خودرو به همراه راننده، عدم عبور و مرور افراد متفرقه در تمرینات استقلال و ... شده است. در قرارداد این مربی، متمم هایی چون صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در لیگ برتر، حذفی و ... نیز وجود دارد. استراماچونی همچنین خواهان حضور یک بازیکن فرانسوی در استقلال شده که البته مدیران باشگاه به او اعلام نموده طبق قوانین فعلا امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد.

اینها بخشی از درخواست های استراماچونی است و باید دید که آیا باشگاه استقلال می تواند با توجه به قانون سازمان لیگ مبنی بر منع جذب مربی و بازیکن خارجی، این مربی را بازگرداند یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال، از جمع بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال، از جمع بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید