ایستگاه های کتاب محور استقبال از زائران در 6 شهرستان خراسان رضوی برپا شد

به گزارش موسیقی آتش در خراسان رضوی،ایستگاه های استقبال از زائران نوروزی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ورودی 6 شهرستان چناران، داورزن، سبزوار، گناباد، نیشابور و مشهد برپا شد.

ایستگاه های کتاب محور استقبال از زائران در 6 شهرستان خراسان رضوی برپا شد

هدف اصلی مجموعه کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و به تبع آن افزایش دانایی و آگاهی و کاهشهای آسیبهای اجتماعی است.

از جمله فعالیتهای پیش بینی شده در این ایستگاه ها نقاشی بچه ها، پویش یک دقیقه با کتاب، سلفی با کتاب، دلنوشته و سخنی با امام مهربانیها(کتب مردمی زیارت) و عضویت رایگان است.

این ایستگاه ها در چناران مجتمع امام رضا (ع) حدفاصل جاده قوچان، چناران مجتمع بین راهی امام رضا (ع)، داورزن مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) روستای کاهک - حدفاصل داورزن شاهرود، سبزوار پارک بهمن اتوبان سبزوار مشهد، گناباد مرقد علامه بهلول جاده آسیایی و مشهد ایستگاه استقبال از زائر روبروی کمپ غدیر، مشهد ایستگاه استقبال از زائر نرسیده به عوارضی بزرگراه باغچه مشهد، مشهد ایستگاه استقبال از زائر ورودی چناران به مشهد بعد از بیمارستان طالقانی و نیشابور پارک شهدای گمنام میدان امام رضا (ع)پذیرای زائران حضرت رضا(ع) در نوروز 1402 هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ایستگاه های کتاب محور استقبال از زائران در 6 شهرستان خراسان رضوی برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه های کتاب محور استقبال از زائران در 6 شهرستان خراسان رضوی برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید