اشاره سید حسن نصرالله به مستند چرا سوریه اوج

به گزارش موسیقی آتش، تهران (پانا) - سیدحسن نصرالله در گفتگوی زنده تلویزیونی اخیر خود از مستند چرا سوریه از محصولات تازه سازمان اوج نام برد.

اشاره سید حسن نصرالله به مستند چرا سوریه اوج

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در گفتگوی زنده تلویزیونی اخیر خود به مستند چرا سوریه به کارگردانی وحید فراهانی که فراوری شده سازمان اوج است اشاره نمود.

وی درحالیکه به تحولات اخیر در کشور سوریه و مواضع کشورهای همسایه درخصوص این کشور به سخنرانی پرداخته بود، به مستند چرا سوریه اشاره نمود.

نسخه عربی این مستند اخیرا از شبکه المیادین منتشر شد که با استقبال مخاطبین همراه بود و در هفته های آینده در ایران اکران آنلاین می گردد.

مستند چرا سوریه روایتی است از دریچه ای متفاوت به بحران و جنگ سوریه، که تا به حال در رسانه های بین المللی حرفی از آن بازگو نشده و کمتر به آن پرداخته شده. این فیلم مستند به دنبال کشف چرایی اهمیت سوریه برای کشورهای دنیا و نقش آنها در این بحران 10 ساله می رود.

کارگردانی مستند سینمایی چرا سوریه را وحید فراهانی برعهده داشته است و برای ساخت این مستند چندین سفر به سوریه اجرا شده و با افراد مختلفی درباره زوایای مختلف بحران ده ساله سوریه در منطقه خاورمیانه و دلایل بوجود آمد این بحران از زاویه ای نادیده صحبت شده است

منبع: خبرگزاری پانا

به "اشاره سید حسن نصرالله به مستند چرا سوریه اوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره سید حسن نصرالله به مستند چرا سوریه اوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید