اختصاص 160 میلیارد تومان جهت تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش موسیقی آتش، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 160 میلیارد تومان در امسال در مورد وسایل سرمایشی و گرمایشی به سیستان و بلوچستان تخصیص و تا سرانجام سال تزریق خواهد شد.

اختصاص 160 میلیارد تومان جهت تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

مهرالله رخشانی مهر در نشست هم اندیشی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان در دو سال اخیر قریب به 600 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی،ورزشی و تربیتی هزینه نموده است.

وی اعلام کرد: در سال 99 برنامه ریزی شده تا به صورت ویژه فعالیت ها و برنامه های حوزه نوسازی با تلاشی مضاعف و جهادی همگانی دنبال گردد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: در سال 98 سیستان و بلوچستان در تخصیص اعتبارات در سطح کشور رتبه اول را داشته است.

رخشانی مهرگفت: سال گذشته در حوزه جایگزین نمودن وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد، حدود 100 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان تخصیص یافت که در حال اجرا می باشد.

وی توضیح داد: برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشوری در سیستان و بلوچستان از هیچ کوششی دریغ ننموده و نخواهیم کرد و محکم و جدی پیش خواهیم رفت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه کرد: مردمان این سامان مستحق بهترین ها هستند و در سالیان متمادی از ابتدای انقلاب از وفادارترین مردم به ایران اسلامی بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص 160 میلیارد تومان جهت تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 160 میلیارد تومان جهت تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید