ابهام درباره عیدی بازنشستگان ، واریزی نو به حساب بازنشستگان !

به گزارش موسیقی آتش، به گزارش فردا، یازدهمین یارانه نقدی سال جاری در هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد و خانوارها تا سرانجام سال هر دو یارانه نقدی و معیشتی بنزین فقط در یک نوبت دیگر دریافت می نمایند.

ابهام درباره عیدی بازنشستگان ، واریزی نو به حساب بازنشستگان !

عیدی بازنشستگان بهمن ماه واریز می گردد. عیدی بازنشستگان به ترتیب حروف الفبا واریز می گردد. عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می نماید و اما سال جاری این اتفاق نیوفتاده است. به احتمال زیاد عیدی بازنشستگان سال جاری 40 درصد افزایش داشته باشد. آخرین خبرهای مربوط به عیدی بازنشستگان را بخوانید.

یارانه نقدی در هفته آینده واریز می گردد. دولت در هفته ای که گذشت یارانه معیشتی بنزین را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد و باید در هفته پیش رو یارانه دوم را پرداخت کند.

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

در بهمن ماه صد و سی و دومین مرحله یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد. زمان دقیق واریز این یارانه ساعت 24 روز چهارشنبه هفته آینده یعنی 20 بهمن ماه است.

در این ماه از یارانه حدود 21 میلیون خانوار یارانه بگیر مبلغ 35 هزار تومان برداشت می گردد. این خانوارها در بهار سال گذشته مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که اقساط آن از یارانه کسر می گردد. خانوارها این ماه بیستمین قسط را به صورت غیرمستقیم پرداخت می نمایند.

در بهمن ماه یازدهمین یارانه ماهانه واریز می گردد و تنها یک نوبت دیگر تا سرانجام سال جاری باقی می ماند که به یارانه اسفند ماه مربوط می گردد.

واریز همزمان یارانه نقدی، حقوق و عیدی بازنشستگان و کارمندان

همزمان با واریز یارانه نقدی ، سازمان تامین اجتماعی باید واریز حقوق بهمن ماه بازنشستگان را شروع کند. حقوق بازنشستگاه براساس حروف الفبا واریز می گردد. واریزی ها از روز 20 بهمن ماه شروع می گردد و تا سرانجام ماه ادامه دارد.

معمولا با حقوق بهمن ماه عیدی سال آینده نیز واریز می گردد، واریز عیدی در این ماه شامل کارمندان دولت و گروه های بازنشستگی می گردد.

اندازه عیدی کارمندان و بازنشستگان را هیات وزیران مشخص می نماید، با این که در سال های گذشته معمولا اندازه عیدی برای واریز حقوق بهمن ماه مشخص بود، اما سال جاری این اتفاق نیافتاده است.

در سال گذشته اندازه عیدی یک میلیون و 500 هزار تومان مشخص شد. برای سال جاری نیز بیشتر حدس ها روی مبلغی معادل عیدی پارسال است. اگر هم دولت قصد افزایش داشته باشد بعید به نظر می رسد که بیشتر از اندازه تورم باشد.

در واقع اگر قرار باشد 40 درصد به مبلغ پارسال اضافه گردد، مبلغ پرداختی سال جاری کارمندان دولت حدود دو میلیون تومان است.

منبع: رکنا

به "ابهام درباره عیدی بازنشستگان ، واریزی نو به حساب بازنشستگان !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام درباره عیدی بازنشستگان ، واریزی نو به حساب بازنشستگان !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید