گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش موسیقی آتش، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی موسیقی آتش، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در رأس هیأتی به منظور گفتگو با مقامات ذیربط ایرانی درباره تداوم همکاری فنی بین ایران و این نهاد در تهران حضور دارد، ظهر امروز (شنبه) 14 اسفند ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفتگو کرد. این دومین ملاقات گروسی با امیرعبداللهیان است.

وی پیش از این هم با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ملاقات کرده بود.

گروسی قبل از انجام این سفر در توئیتی نوشت: به تهران سفر می کنم تا با مقام های ایرانی ملاقات کنم تا به سؤالات به جای مانده در ایران بپردازم. هم اکنون زمان حساسی بود، اما دستیابی به یک نتیجه مثبت برای همه امکانپذیر است.

21 شهریور ماه سالجاری رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اولین سفرش در دولت سیزدهم با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان در تهران ملاقات کرد. گروسی در اوایل آذر ماه نیز در سفر به تهران ضمن ملاقات با محمد اسلامی برای نخستین بار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم ملاقات و به رایزنی پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید