کرونا تولیدات نوار را پایین نیاورده است

به گزارش موسیقی آتش، حمیدرضا شربتیان، مدیر اپلیکیشن کتاب صوتی نوار، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره حجم تولیدات کتاب های صوتی و روایت هایی که از کاهش فرایند تولیدات دیجیتالی حکایت دارند، مطرح نمود: اوایل شاید به این شکل بود. استدیو خود ما حدود دو ماه -اسفند و فروردین ماه- کاملا تعطیل بود ولی یک سری اقدامات برای ضدعفونی محیط انجام دادیم؛ مثلا بین ورود گوینده ها فاصله انداختیم یا مدت زمان باز بودن در استودیو را بیشتر کردیم و همین ها باعث شد که به فرایند طبیعی برگردیم.

کرونا تولیدات نوار را پایین نیاورده است

درباره طرح های تابستانه این اپلیکیشن مطرح نمود: برنامه ها و طرح های نوار همیشگی است. برای تابستان هم نه به این شکل که یک کمپین برای سه ماه تابستان وجود داشته باشد؛ ولی به طور هفتگی یا ماهیانه بر اساس درخواست کاربرها با یک سری عناوین خاص، یا به درخواست ناشران و در مناسبت های خاص، کمپین هایی برگزار می کنیم که در طول تابستان حتما این برنامه با قوت بیشتری انجام می گردد.

شربتیان ضمن رد ادعای کاهش فراوری کتاب صوتی در چندماهه درگیری جامعه با کرونا، اظهار کرد: در میزان فراوری نوار نسبت به قبل تغییر خاصی اتفاق نیفتاده است؛ یعنی حجم فراوری ما همان چیزی است که سال گذشته داشتیم؛ ولی حجم قراردادهایی که در دست امضا داریم و در ادامه اجرایی می گردد، بیشتر از سال گذشته است. بنابراین درخواست های ما برای فراوری کتاب صوتی پایین نیامده است.

مدیرعامل اپلیکیشن نوار ضمن اعلام اینکه هر ماه حدود 10 عنوان کتاب صوتی فراوری می کنیم، درباره افزایش درخواست برای فراوری کتاب صوتی باتوجه به شرایط ایجادشده توسط کرونا گفت: کتاب صوتی، بر خلاف کتاب الکترونیک این طور نیست که ناشر ها درخواست فراوری بدهند؛ زیرا اینجا سرمایه گذاری توسط ناشر های صوتی انجام می گردد و بالطبع درخواست از سمت ناشر صوتی به ناشر چاپی اعلام می گردد.

وی اضافه کرد: کرونا روی میزان درخواست ما تاثیری نداشته و فعلا روی همان فرایند قبلی کارمان را ادامه می دهیم. البته ممکن است به خاطر شرایط بعضی استودیوها، تعدادی از ناشرهای صوتی یا حجم کمتری کتاب فراوری نموده باشند، یا درخواست تعداد پایین تری برای ادامه فراوری شان داده باشند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کرونا تولیدات نوار را پایین نیاورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تولیدات نوار را پایین نیاورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید