پاکدل: به زودی سرمربی نو تیم ملی هندبال را معرفی می کنیم

به گزارش موسیقی آتش، رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما در روزهای آینده به صورت رسمی سرمربی تیم ملی کشور را که یکی از مربیان شناخته شده جهان هندبال است، معرفی می کنیم.

پاکدل: به زودی سرمربی نو تیم ملی هندبال را معرفی می کنیم

به گزارش موسیقی آتش، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به پیروزی دختران هندبالیست ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: روزی که وارد هندبال شدیم پس از کارشناسی تیم ملی، نقاط قوت و ضعف را بررسی کرده و با یک برنامه استراتژیک پیش رفتیم. این برنامه ریزی، حتی زودتر از موعد به نتیجه رسید. علی رغم اینکه 19 ماه از حضور ما در این فدراسیون گذشته و این حضور با شرایط سخت کرونا در کشور همزمان شد ولی با وجود همه این مسائل وقفه ای در جهت ایجاد نشد.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: بعد از 8 سال در بخش آقایان و برای نخستین بار در بخش بانوان در تاریخ رشته های توپی کشور توانستیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم. روز گذشته هم اتفاق بزرگی برای هندبال افتاد. سهمیه مسابقات از طریق دختران سرزمین مان کسب شد. جهت روشنی را برای این رشته متصور هستیم. جایگاه امروز هندبال در بین رشته ها نسبت به قبل متفاوت تر است.

پاکدل به رادیو ورزش گفت: یک سری اختلاف نظر در مورد سرمربی تیم ملی داشتیم که رفع شد. فکر می کنم طی روزهای آینده قرارداد امضا شود و ما به صورت رسمی سرمربی تیم ملی کشور را که یکی از مربیان شناخته شده جهان هندبال است، معرفی کنیم.

وی افزود: این شخص یکی از مربیان و بازیکنان صاحب نام این رشته است. در زمان مربیگری هم یکی از مربیان بزرگ بوده و افتخارات متعددی را کسب کرده است. ما یک قرارداد بلندمدت با او خواهیم داشت. امیدوارم که به هندبال کشور کمک کند چرا که در سال آینده ترافیک عظیمی برای این رشته وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکدل: به زودی سرمربی نو تیم ملی هندبال را معرفی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: به زودی سرمربی نو تیم ملی هندبال را معرفی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید