پاسخ سفارت ایران به ادعاهای برایان هوک در جریان سفر به کویت

به گزارش موسیقی آتش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت، ضمن محکوم کردن اظهارات فرستاده امریکا به کویت که مدعی شده بود ایران بیماری کرونا را به منطقه صادر نموده است ،گفت : مطرح کردن این سبک ایران هراسی ، اهانت به افکار عمومی مردم منطقه و مردم فهیم کویت است.

پاسخ سفارت ایران به ادعاهای برایان هوک در جریان سفر به کویت

به گزارش موسیقی آتش، سفارت کشورمان در کویت در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:

سفر فرستاده ویژه ترامپ به کویت برای ترغیب کشورهای منطقه به عدم التزام به قطعنامه 2231 شورای امنیت است و آمریکا خوب است قبل از اینکه دلسوز مردم منطقه ما باشد به فکر مردم خود باشد بویژه رنگین پوستان.کسی که به مردم خود رحم نکند حتما به دیگران رحم نخواهد کرد.

این سفارت همچنین در واکنش به ادعاهای برایان هوک فرستاده آمریکا که گفته بود ایران کرونا را به خلیج فارس صادر نموده است چنین پاسخ داد: توصیه می کنیم هوک وارد این بحث نگردد. خوب است وی از منابع کویتی سئوال کند مبتلایان به کرونا که از ایالات متحده وارد کویت شدند چند برابر بیش از ایران هستند؟

سفارت کشورمان تاکید نمود: مطرح کردن این سبک ایران هراسی ، اهانت به عقول مردم منطقه و مردم فهیم کویت است و سزاوار است یکی به این فرستاده آمریکا بگوید کرونا ویروس جهانی است. پشت مرزهای هیچ کشوری متوقف نمی گردد و امروز همه جهان درگیر آن هستند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "پاسخ سفارت ایران به ادعاهای برایان هوک در جریان سفر به کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سفارت ایران به ادعاهای برایان هوک در جریان سفر به کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید