افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه

به گزارش موسیقی آتش، پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه افزایش می یابد

با برقراری پروازهای داخلی در ایران، مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی نیز از افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه اطلاع داد. قرار است از ابتدای خرداد ماه 6 پرواز در جهت ارومیه افزایش یابد.

افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه

محمد علی نائل قرا ملکی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش 55 درصدی پروازهای داخلی و کنسلی پروازهای خارجی بودیم، اما در حال حاضر که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش محدودیت های بین استانی پروازهای داخلی تا حدودی به حالت عادی بازگشته است شاهد افزایش پروازها از فرودگاه ارومیه نیز خواهیم بود. افزایش 6 راستا پروازی در راستا تهران - ارومیه توسط هواپیمایی آتا انجام خواهد شد.

او همچنین اضافه کرد: در حال حاضر شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، قشم ایر و آتا مسئول ترابری مسافران میان ارومیه و تهران هستند و پروازهای جدید با شماره پروازهای 5680 و 5679 تمامی روزهای هفته به جز پنجشنبه انجام خواهد شد.

قرا ملکی در ادامه اعلام کرد: در انجام پروازها به منظور اقدامات پیشگیرانه و حفظ جان مسافران، تمامی پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش، ماسک، رعایت بهداشت فردی و حفظ فاصله اجتماعی رعایت خواهد شد.

او در آخر با اشاره به اینکه حفظ ایمنی و سلامت پرسنل و مسافران اولویت اصلی فرودگاه است اضافه کرد: ساختمان اداری و عملیاتی، ترمینال ها و تمامی اماکن عمومی فرودگاه به صورت دائم و مستمر ضدعفونی می شوند و تیمی بهداشتی نیز به منظور تب سنجی مسافران در فرودگاه ارومیه مستقر شده اند.

به طور کلی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، ماکو و خوی عهده دار تردد مسافران در استان آذربایجان غربی هستند، اما عمده پروازهای این استان توسط فرودگاه ارومیه انجام می شوند. از راستاهای پروازی پر تردد فرودگاه ارومیه می توان به سه راستا ارومیه تهران، ارومیه مشهد و ارومیه استانبول اشاره نمود.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما ارومیهاز تهران به ارومیه و یا از ارومیه به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت موسیقی آتش برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید .

منبع: فلای تودی

به "افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید