هتل های مقرون به صرفه سن پترزبورگ (قسمت دوم)

به گزارش موسیقی آتش، سن پترزبورگ، شهری تاریخی، قطبی دیدنی و منحصربه فرد در کشور روسیه است که سالانه گردشگران بسیاری را میزبانی می نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین هتل های مقرون به صرفه سن پترزبورگ بپردازیم و جزییات هرکدام را برای شما توضیح دهیم؛ با خبرنگاران همراه باشید.

هتل های مقرون به صرفه سن پترزبورگ (قسمت دوم)

سن پترزبورگ شمالی ترین شهر پرجمعیت دنیا است که بناهای تاریخی، کاخ های باشکوه و موزه های بسیاری با آثار ویژه ای را در خود جای داده است. موقعیت جغرافیایی این شهر باعث می گردد تا در اوایل تابستان طولانی شدن تابش آفتاب مانع از تاریکی هوا گردد و اغلب اوقات شبانه روز، هوا یا روشن است یا حالت گرگ و میش دارد. به همین دلیل این شب ها به شب های سفید معروف است که یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این شهر محسوب می گردد. بی شک سن پترزبورگ را باید یکی از مجذوب نماینده ترین شهرهای اروپایی بر شمرد که سفر به آن را می توان به هر شخصی توصیه کرد. برای سفر به این شهر زیبا می توان با مدیریت هزینه ها و گزینش اقامتگا ه های ارزان از میان هتل های سن پترزبورگ علاوه بر اینکه از تماشا این شهر لذت ببرید هزینه کمتری را صرف کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی هتل های با کیفیت و ارزان در این شهر زیبا بپردازیم و امکانات آن ها را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

هتل کامفورت (Comfort Hotel)

یکی از هتل های سن پترزبورگ که از موقعیت خوبی در شهر برخوردار است این هتل است که در خیابان بولشایا (Bolshaya) واقع شده است و از خیابان نوسکی پروسپکت (Nevsky Prospekt) یک پیاده روی 2 دقیقه ای فاصله دارد.

این هتل یکی از هتل های ارزان است، در تمام بخش های هتل اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.

به علت اینکه این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است مسافت کوتاهی تا موزه آرمیتاژ، آدمیرالتی (Admiralty) و میدان کاخ فاصله دارد.

وقتی قصد خروج از هتل را دارید از میز تور مشاوره بگیرید و نقشه سن پترزبورگ را از کارکنان هتل دریافت کنید. این هتل به علت موقعیت خوبی که دارد برای افرادی که علاقه مند به معماری های زیبا و بناهای تاریخی هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

  • آدرس: Ulitsa Bolshaya Morskaya 25، منطقه Admiralteyskiy
  • این هتل سه ستاره است و دارای 18 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، کافه، رستوران، سوئیت عروس، سیستم گرمایشی، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس لباسشویی/خکشویی، پرسنل چند زبانه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه تور/بلیط، بار بر، ، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات اتاق (در ساعاتی تعیین)، اتو/تخته اتو کشی (در صورت درخواست)، اتاق های عایق صدا، سشوار، میز و تماس های محلی رایگان.

هتل آزیموت سنت پترزبورگ (AZIMUT Hotel Saint-Petersburg)

این هتل سه ستاره یکی از برترین انتخاب های سه ستاره در شهر زیبا و تاریخی سن پترزبورگ است. هتل آزیموت در کنار رودخانه فونتانکا (Fontanka) واقع شده است و ساختمان این هتل، بلندترین ساختمان در بافت تاریخی آن منطقه به شمار میرود.

این هتل کافه ای با چشم انداز پانوراما از شهر دارد و رستوران و اینترنت بیسیم جزو امکانات دیگر موجود در این هتل زیبا است.

تمامی اتاق ها با رنگ های روشن طراحی شده است و یک میز کار، تلویزیون و حمام و وان در آن ها وجود دارد.

هتل آزیموت دارای یک سالن ورزشی است و بعلاوه دستگاه خود پرداز و میز خدمات گردشگری برای گردشگران فراهم است و آن ها می توانند اطلاعات مفیدی درباره جاذبه های سن پترزبورگ و تورهای هتل به آن ها ارا ئه دهند.

از این هتل با شاتل تا فرودگاه پولوکوا سن پترزبورگ تنها 10 دقیقه فاصله است و با مرکز تاریخی شهر سن پترزبورگ، خیابان نوسکی پراسپکت با تاکسی حدود نیم ساعت فاصله است.

  • آدرس: Lermontovsky Prospekt، Admiralteyskiy
  • این هتل سه ستاره است و 577 اتاق دارد.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ، کافه، اجازه ورود حیوانات خانگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق، باشگاه ورزشی، سیستم گرمایشی، کافه شبانه، چای/قهوه در بخش های عمومی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق در کانتر پذیرش، لوازم بهداشتی رایگان، کافی شاپ، سونا، آرایشگاه، انبار بار، پرسنل چند زبانه، شاتل هواپیمایی، کتابخانه.

هتل آگنی کلوب (Agni Club Hotel)

یکی از هتل های 3 ستاره روسیه که در شهر سن پترزبورگ واقع شده این هتل است که در فاصله 50 متری از خیابان معروف نوسکی پروسپکت قرار گرفته است و میدان کاخ، موزه دولتی روسیه، کلیسای ناجی در خون و کلیسای کازان از تماشای هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارد.

صبحانه هر روز در این هتل سرو می گردد و بعلاوه شب ها غذاهای معروف روسی در رستوران آن طبخ می گردد. چای و قهوه در تمام طول روز به صورت رایگان به مهمانان ارائه می گردد.

تمامی اتاق ها با رنگ گرم دکور شده است و امکانات بسیاری از قبیل یخچال، تلویزیون، تماس رایگان محلی، حمام خصوصی با لوازم آرایش، سشوار و گاو صندوق را شامل می گردد.

از این هتل تا ایستگاه متروی موسکوفسکی (Moskovsky) با پیاده روی 5 دقیقه راه است.

  • آدرس: Nevsky Prospekt 90/92، منطقه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و 67 اتاق دارد.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه.

هتل Akhilles i Cherepakha

این هتل در فاصله 2 کیلومتری از موزه دولتی روسیه قرار گرفته است و در سراسر بخش های هتل اینترنت بیسیم وجود دارد. در این هتل زیبا بعلاوه رستوران و پارکینگ خصوصی نیز وجود دارد.

همه اتاق ها در این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و یک حمام خصوصی هستند.

پذیرش در 24 ساعت شبانه روز صورت می گیرد و میدان کاخ نیز در فاصله 2/4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

  • آدرس: Ulitsa Dostoevskogo 19، منطقه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و دارای 10 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه، اجازه ورود حیوانات خانگی، خدمات ماساژ (شامل اضافه بها)

هتل روس (Russ Hotel)

این هتل در مرکز شهر سن پترزبورگ قرار گرفته است و همه اتاق ها مجهز به تلویزیون و یک میز کار هستند. اتاق ها دارای اینترنت بیسیم و برخی از آن ها حمام های مخصوص آبگرم نیز دارند.

رستوران این هتل غذاهای سنتی روسی و بعلاوه غذاهای بین المللی را سرو می نمایند.

خیابان نوسکی پراسپکت با پیاده روی 15 دقیقه و باغ تابستان 12 دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: خیابان اول Artilleriyskaya، ناحیه Tsentralny
  • این هتل سه ستاره است و
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، رستوران، کافه، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا مطبوع، نظافت روزانه، لوازم بهداشتی رایگان، تراس، کافه، خدمات اتاق 24 ساعته، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه تور/بلیط، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، پرسنل چند زبانه، اجازه ورود حیوانات خانگی، خدمات ماساژ (شامل اضافه بها)، تراس، سالن بیلیارد (شامل اضافه بها)
منبع: کجارو / booking.com

به "هتل های مقرون به صرفه سن پترزبورگ (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه سن پترزبورگ (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید