نشست ویژه وزیر ورزش در مورد میزبانی فوتبال در ایران

به گزارش موسیقی آتش، امروز نشست ویژه ای با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی و خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عدم میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار گردید. بر این اساس تصمیمات سیاسی وغیر ورزشی AFC محکوم و مقرر شد از همه ظرفیت های دیپلماتیک و حقوقی کشور برای تغییر این تصمیمات بهره گیری گردد.

نشست ویژه وزیر ورزش در مورد میزبانی فوتبال در ایران

در این جلسه همه اعضا بر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران و احقاق حق فوتبال ایران تاکید کردند و عنوان شد کشور شرایط کامل را برای میزبانی از دو رویداد مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا دارد و تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه وغیر ورزشی است.

در ادامه این نشست سلطانی فر با تاکید بر استفاده از همه ظرفی های دیپلماسی و حقوقی از فدراسیون فوتبال خواست اقدامات لازم برای دفاع از حق مسلم فوتبال ایران انجام دهند.

وی اضافه کرد: با وجود مکاتبه یک هفته قبل اینجانب با اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس AFC این تصمیم سیاسی و غیر ورزشی توسط ای اف سی گرفته شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران از هر لحاظ، کشور امنی است و با وجود اینکه در مرحله رفت تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی میهمان بوده، این حق مسلم ماست که در مرحله دوم مقدماتی میزبان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست ویژه وزیر ورزش در مورد میزبانی فوتبال در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ویژه وزیر ورزش در مورد میزبانی فوتبال در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید